akupunktur?

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Noen som har erfaring med modnings-akupunktur?
Bestilt meg time til det imorgen og er spent på hvordan det virker[:)]

tok det sist.
funka desverre ikkje på meg,når det gjalt modning.
men fekk noen nåler for og slappe betre av og det funka veldig godt!

Håper du er klar over at dette ikke trenger å bety at du føder før tiden. Veldig mange som tror at modningsakupunktur skal sette i gang fødselen.
Jeg skal ha første time med akupunktur på fredag, gleder meg veldig. Håper jeg får like god effekt som en venninne av meg. De fleste som har prøvd dette som jeg kjenner har vert veldig fornøyde og har hatt veldig fine fødsler. Med utnntak av to, men de hadde for smalt bekken og det ble HK. Men her hadde ikke akupunktur hjulpet uansett.

hvor bestiller dere dette?? Og hvor mye betaler dere???

ORIGINAL: Enirdna

hvor bestiller dere dette?? Og hvor mye betaler dere???

Her er det en jordmor som holder på med det. Fikk en brosjyre fra jm min sist jeg var der. Kosta visst 250kr første gang - så 200kr gangen.
Trur ikke jeg skal gjøre det jeg da men...

skal ha den 21:) har i tilfelle også vending av lillegutt. noe jeg kankje ikke trenger nå[:)]
aner ikke hva jeg må betale[8D]

Har egentlig veldig lyst til å prøve, men her må man gå til en akupunktør og betale 450 første gang og 400 pr gang etter det. Sinnsykt dyrt [&:] Bruker heller penger på shopping da [8D]

Jeg skal betale 100kr gangen[:D] Det var billigere enn vanlig pga. at hun ikke hadde reklamert om det enda, var nyutdanna. Er en fysioterapaut som driver med det her[:)]

Var første gang i dag. Fikk modningsakupunktur (altså, nåler for enklere og raskere fødsel), for åpning av bekkenet (så bekkenløsninga gir seg) og for utslipp av endorfiner (skulle vist fjerne smertene i bekkenet).

skal man først gå til akupunktur så kan man like gjerne være åpen om alt en har av plager, for prisen er den samme uansett hvor mye de setter nåler for.

der jeg går koster det 500 for førstegangs konsultasjon og 300 etterpå.
skal tilbake på tirsdag i neste uke [:)]

Back
Topp