Akupunktur...

BabyMama

Glad i forumet
Har vært og testet ut akupunktur for første gang i dag, jeg. Var mest nyskjerrig ettersom jeg har tenkt å bruke det som smertelindring ved fødselen. Har ellers ikke hatt så mye plager i svangerskapet, men en ting jeg merket umiddelbar effekt på var den tette nesa mi. Horisontalstilling har til nå vært ensbetydende med pust som en hval, men akupunkturnålene løsnet opp sinuesene med det samme. Turte imidlertid ikke å sette i gang med modningsakupunktur før jeg bikker uker 38, men vil kanskje gjøre det neste gang. Noen som har erfaring med det?

Jeg prøvde akupuntur for å lindre smerter i bekkenet. Hjalp litt. Og det er som du sier, det hjalp umiddelbart på tett nese. Jg vil også bruke det under fødselen, så det blir spennende det [:)]

Jeg får akupunktur mot bekkenløsning, det hjelper utrolig bra på smertene. Kunne godt tenkt meg å prøve modningsakupunktur og, når det er enda litt nærmere fødselen. En venninne av meg prøvde sånn akupunktur, hun hadde en veldig grei fødsel hvertfall. (Vet ikke om det var på grunn av det altså, men teknker at det er jo verdt å prøve?[:)])

svarte deg inne på er så lei tråden også,men jeg vil også gå til modningsak.når det nermer seg enda litt til.

tror dere jeg kan bestille en time og få nåler for bekken og modning?

har hørt at di som har tatt modningsak. en stund i forveien har født på tia iallefall.[8|]

Jeg har i alle fall ønsket akupunktur som smertelindring under fødselen hvis det blir tid til det, tenkte også på sånn modningsakupunktur, men har ikke fått undersøkt noe her enda.

Back
Topp