Akupunktur?!?

Sess1976

Forelsket i forumet
Er det mange av dere som har blitt gravide som gikk til akupunktur før og etter innsett??? Jeg tenkte jeg skulle prøve det denne gang...må liksom prøve nå nytt nå, for jeg skal jo gå på akkurat samme medisiner som sist, så hva blir forskjellen for at egget skal feste seg neste gang når det ikke gjorde det forrige gang..[8|] 

Og er det noen som bor i Trondheim omheng som vet hvor jeg kan få tatt akupunktur?

Jeg skal starte på igjen i begynnelsen av april, da blir det fryse egg nr 2[;)]

Planene er også her full pakke med akkupunktur, starter allerede til onsdag, sev om det ikke er IVf før i april. Behandling for migrene-reaksjoner for medisinenne, slik at jeg skal tåle medisinenen bedre-noe mer også tror jeg- så til slutt før og etter egginsetting.

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: twinanne

Planene er også her full pakke med akkupunktur, starter allerede til onsdag, sev om det ikke er IVf før i april. Behandling for migrene-reaksjoner for medisinenne, slik at jeg skal tåle medisinenen bedre-noe mer også tror jeg- så til slutt før og etter egginsetting.

satser på at d lykkes for deg neste gang twinanne [:)][:)][:)]

Takk skal du ha Elin, lykke til med din første IVF selv eller var det ICSI husker ikke jeg.

nei , ikke  mere stikking på meg

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: twinanne

hvis jeg får tr idag og starter med spray 13.mars, ca hvilken uke blir d egguttak tror du ??

Spray start 13. mars , 14 dager med spray +10-12 dager med sprøyter +2 dager til, til egguttak, da kan du regne det ut selv, har problemer etter et glass med rødvin i kveld, surrehuet meg.

Det jeg kom frem til sprøytestart 27.mars =dag 1 med sprøyter, regner med 10-12 dager med sprøyter, dvs egguttak mandag 10. eller onsdag 12. april sånn helt teoretisk i henhold til vanlig prosedyre i Porsgrunn.

jeg har bestilt meg time på tirsdag,er da jeg skal sette inn fryseforsøk, skal da ha en halv time føre og etter. krysse fingrene for at det er det som skal til for at det skal feste seg

Back
Topp