Akupunktur

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
er dette noe som kan anbefales?

Og hva gjør akupunktur for oss som holder på ivf ?

Her tar man i mot alt av råd :p
Og jern tabl kan det være en god ide og?

Jeg har gått til akupunktør i ett par mnd nå som oppbygging til neste forsøk. Hun jobber med energibalansen i kroppen da mange ivf forsøk har satt sine spor. Merker stor bedring! I tillegg jobber hun med bedre blodgjennomstrømning i livmor. Hvis du bor i Oslo-området vil jeg virkelig anbefale Klinikk Fjeld! Vibeke Fjeld har lang erfaring med ufrivillig barnløse og er helt fantastisk:-)

Jeg har gått til akupunktør i ett par mnd nå som oppbygging til neste forsøk. Hun jobber med energibalansen i kroppen da mange ivf forsøk har satt sine spor. Merker stor bedring! I tillegg jobber hun med bedre blodgjennomstrømning i livmor. Hvis du bor i Oslo-området vil jeg virkelig anbefale Klinikk Fjeld! Vibeke Fjeld har lang erfaring med ufrivillig barnløse og er helt fantastisk:)
Bor i Bergen jeg .. men har sett litt på atlasklinikken her :)

Jeg har gått til en akupunktør på kaland. Anbefales virkelig[emoji5] hun vet alt om prøverørsforsøk og hva hun gjør på. Så jeg følte jeg fikk slappet mer av etter å vært hos henne.

Jeg har gått til en akupunktør på kaland. Anbefales virkelig[emoji5] hun vet alt om prøverørsforsøk og hva hun gjør på. Så jeg følte jeg fikk slappet mer av etter å vært hos henne.
Vet du om noen nærmere Bergen? ;)
Bor på Askøy så blir litt motsatt når man fortiden ikke har noen bil ;)

Jeg gikk til en jordmor som heter Sigrun Frantzen og fikk akupunktur hos henne. Hun holder til på Ask [emoji4]

Back
Topp