Akupunktur

VenterpåOliver2017

Flørter med forumet
Herregud jenter - jeg har vært og fått akupunktur - og fikk ligge på magen!!!! [emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ hun hadde spesialbenk, med hull til både pupper og mage [emoji23] fantastisk deilig.

Satt modningsnåler - og masserte, samt nåler for andre muskulære plager. Så nå er det bare og vente og se om det skjer noe [emoji3]

Men å ligge på magen da dere!!! Himmel!!!!

Herregud jenter - jeg har vært og fått akupunktur - og fikk ligge på magen!!!! [emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ hun hadde spesialbenk, med hull til både pupper og mage [emoji23] fantastisk deilig.

Satt modningsnåler - og masserte, samt nåler for andre muskulære plager. Så nå er det bare og vente og se om det skjer noe [emoji3]

Ser utrolig frem til å legge meg i senga, helt flatt på magen med en baby ved siden av meg [emoji4]
Kan tro det var godt!

wow. det hørtes deilig ut :-). Det hadde ikke hun som satte min akupunktur. Ble liggende på siden slik jeg pleier. Gleder meg sånn til å få ligge på rygg også jeg. Har alltid sovet på rygg..

Hørtes helt fantastisk ut [emoji7] Hvor var dette?

Back
Topp