Akupunktur

Frk.Lene

Elsker forumet
Februarlykke 2016
Noen som har erfaring med forskjellige former for akupunktur? Fysioterapeuten min driver med akupunktur også, og har masse erfaring med gravide.
Hun sa at hvis ikke lille laban har snudd seg på neste leiekontroll kan vi prøve akupunktur. Hun sa at 100% av de hun har prøvd det på har snudd seg.

Noen som har vært borti dette?

Har googla litt, men liker å få erfaringer fra virkelige mennesker :P

Jeg har bare erfaring med akupunktur fra forrige fødsel. Morkaka ville ikke ut og som en siste løsning satte de ei nål i lilletåa mi. Ut sklei kaka:P Så jeg har troen! Skal bestille til modningsakupunktur bare for å ha prøvd det liksom :-)
Ville så absolutt forsøkt å snu babyen på denne måten. De jeg har hørt om har hatt god effekt av det!:-)

Jeg har bare erfaring med akupunktur fra forrige fødsel. Morkaka ville ikke ut og som en siste løsning satte de ei nål i lilletåa mi. Ut sklei kaka:P Så jeg har troen! Skal bestille til modningsakupunktur bare for å ha prøvd det liksom :-)
Ville så absolutt forsøkt å snu babyen på denne måten. De jeg har hørt om har hatt god effekt av det!:-)
Så bra du har positive erfaringer. Har liksom veldig lyst til at noe så enkelt kan hjelpe meg og ninja :)

Å, som jeg elsker tanken på å slippe ks og hele spørsmålet om utvendig vending. Jeg har bestilt time til uke 35 og da skal jeg også få utstyr til egenbehandling :eek:

Jeg har supergod erfaring m akupunktur både not forskjellige plager OG snuing fra sete til hodeleie ;-) frøkna satt m stumpen ned i uke 32, prøvde moxa behandling (type akupunktur) og vips to dager etter snudde hun seg å hun ligger fortsatt m hode ned nå over tre uker senere ;-)

Jeg har supergod erfaring m akupunktur både not forskjellige plager OG snuing fra sete til hodeleie ;-) frøkna satt m stumpen ned i uke 32, prøvde moxa behandling (type akupunktur) og vips to dager etter snudde hun seg å hun ligger fortsatt m hode ned nå over tre uker senere ;-)
Hipp hurra for effektiv ufarlig behandling sier jeg bare :D Ja, skal ta sånn moxabehandling hjemme i tillegg til akupunktur.
Gleder meg :D

Hipp hurra for effektiv ufarlig behandling sier jeg bare :D Ja, skal ta sånn moxabehandling hjemme i tillegg til akupunktur.
Gleder meg :D

Lykke til! :-D si fra Åssen det går. Jeg trengte ikke nåler i tillegg men det er vel forskjell på praksisen. Uansett funker det garantert :-)

Noen som har forsøkt akupunktur mot tett nese? Effekt? Hvordan type akupunktur ble brukt til dette? Hva betalte dere for det? ☺

Back
Topp