Oktoberjenta
Elsker forumet
Noen her inne som har vært og tatt akkupunktur nå mens dere er gravide?
Hvorfor og hvor mange ganger har dere vært? Hjalp det?
Hvorfor og hvor mange ganger har dere vært? Hjalp det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når de setter rett i muskelen og det er vondt så er det triggerpunkt som man bruker på muskelknuter.. Det gjør hun jeg går til svært sjelden, hun bruker mere klassisk akupunktur på meg og det fungerer mye bedre .. og da kjennes bare et lite stikk i det øyeblikket nålen blir satt
På "mobben"
Triggerpunkter krever ikke utdannelse som akupunktør. Er mange fysio- og manuellterapauter som gjør det også. Klassisk akupunktur behandler på en annen måte gjennom energibaner i kroppen. Dvs at de f.eks setter nåler i stortåa som kan behandle plager en annen plass i kroppen (de tenker på en helt annen måte og ser kroppens helhet, ikke bare den enkelte knute). Og nei det gjør ikke vondt uten knute som det gjør med knute..Men vil det uansett gjøre vondt når han treffer punktet når det ikke er en knute lenger? Jeg kjenner stikket når nålen blir satt og har ikke noe problemer med det Da. Har aldri vært borti akupunktur før så jeg vet veldig lite om det. Hva vil klassisk akupunktur si i forhold til sånn akupunktur som jeg har fått?
Triggerpunkter krever ikke utdannelse som akupunktør. Er mange fysio- og manuellterapauter som gjør det også. Klassisk akupunktur behandler på en annen måte gjennom energibaner i kroppen. Dvs at de f.eks setter nåler i stortåa som kan behandle plager en annen plass i kroppen (de tenker på en helt annen måte og ser kroppens helhet, ikke bare den enkelte knute). Og nei det gjør ikke vondt uten knute som det gjør med knute..
Det er vondere å ta blodprøve i fingeren enn klassisk akupunktur
På "mobben"
gjør det veldig vondt? jeg er litt rar, finnes ikke redd for fødsel, men er livredd for akupunktur hehe