Akupunktur

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Hvem var det nå igjen her som gjorde det? Bringebær? Kan du forklare litt? Er det vondt? Hvor lang tid tar det? Skal imorgen 13.30 og kjenner jeg gruer meg

Det gjør ikke vondt så ingen grunn til å bekymre deg. De setter en del nåler som du nesten ikke kjenner så ligger du å slapper av en halv time. Kos deg!

Ikke vondt:) får en i hver fot, en på siden av ankelen, og to under kneet pluss en i hver hånd og en i hodet:) men varrierer nok. Har fått siden uke 37, og blitt sjekket og strippet siden rett før uke 38.
Må også legge til at dette er mitt tredje svangerskap og har aldri gått så lenge gravid som nå:/ er nå uke 39+4. Så vet ikke hvor mye effekt det har, men syns det et godt med den ekstra oppfølginga:)

Venter nr 3 4. August:)

Jeg skal inn til akupunktur nå, og begynner også å miste litt trua.. Førstemann poppet ut etter tre runder, og etter første runde med riestimulerende nåler. Denne babyen har visstnok grodd fast inni der...
Men akupunktøren skal jo treffe riktig, og jeg går ikke til samme som i første svangerskap. Føler meg veldig negativ nå, og det hjelper jo pent lite på at noe skal skje:)

Ikke vondt:) får en i hver fot, en på siden av ankelen, og to under kneet pluss en i hver hånd og en i hodet:) men varrierer nok. Har fått siden uke 37, og blitt sjekket og strippet siden rett før uke 38.
Må også legge til at dette er mitt tredje svangerskap og har aldri gått så lenge gravid som nå:/ er nå uke 39+4. Så vet ikke hvor mye effekt det har, men syns det et godt med den ekstra oppfølginga:)

Venter nr 3 4. August:)
Kjenner du noe etter behandlingen ?:-)

Back
Topp