Akupunktur:)

Bringebær

Gift med forumet
Da var første runde med modningsakupunktur satt:) av mannen;)
Men han hadde bare små nåler så vet ikke hvor god effekt det hadde. Så han får skaffe noen lengre. Men skal høre på sykehuset på onsdag om jeg evt kan gå der også som jm sa. Skal på innskrivningssamtale. Ellers blir formen verre og verre (bekkenløsninga). Føler nå symfysen og underlivet skal sprenges og at jeg har en fotball mellom beina:/ kan ingen ting nå. Nesten så jeg griner når jeg må gå i trappa. Det er så ubeskrivelig vondt:(
Så nå må jeg si jeg gleder meg til å bli ferdig! Jm er veldig hjelpsom så håper akkupunkturen hjelper på modning så det kanskje blir litt stripping neste gang hos jm 23 juli. Får bite tenna sammen de siste ukene. Er nå 35+3

Flere som gleder seg til å bli ferdige nå?

Venter nr 3 4. August:)

Heldig du er som har mannen til å sette nåler!
Her har jeg time hos akupunktør neste uke, men kunne godt ha vært i dag :-P
Er 34+3 i dag og føler egentlig at han godt kan komme om 4 uker :-P

Stakkars deg.. Sliter med bekkenløsning eg og, men har klart å holde den i sjakk nå som eg går sjukemeldt.. Men lei det er eg, uheldigvis :/ Har jo noen uker igjen...​
Tenkte eg skulle hørra med JM mi om hu ikke kan setta noen nåler på meg etterkvert, det hadde vore toppers, så kanskje eg sleppe å gå ut te termin 29.8.. Har ikke mye lyst te det!! (Detta har vært det lengsta svangerskapet eg noen gang har gått :( )

Back
Topp