Akupunktur

maryann

Glad i forumet
Juli13-jentene
i dag skal jeg på akupunktur mot bihulebetennelse for andre gang. Føler det hjalp med forrige behandling som var på torsdag! Håper d funker enda bedre i dag, og at jeg kan lomme meg på jobb igjen snart. Har hatt bihulebetennelse siden før påske, så gikk jeg på pencellin i 10 dager men var fortsatt tett. Så kjenner jeg er sliten nå! Sliter sånn med nattesøvnen, det er det største problemet...... Med en gang jeg legger meg ned er jeg potte tett, så nå er jeg sykemeldt 80% denne uken. Skal fortsatt ha d administrative på jobb, men det kan jeg gjøre hjemmefra. Har ikke overskudd til å gjøre noen god jobb i forhold til elevene jeg jobber med, de krever at du er 110 % tilstede og alltid "på". Men håper på jobb igjen neste uke:) oioi, ble langt dette!

Lykke til :)
Spennende. :)

Om du "bare" er tett i nå, så kan det skyldes svangerskapet. Det er vanlig å ha hovne slimhinner! Har vært tett etter fokjølelse kjempelenge før det gav seg noe.. Men er ikke normal i nesen, føler den er tettere enn vanlig selv om eg ikke er syk nå!

Hadde hovne slimhinner i forrige svangerskap også, så var igrunnen forberedt på d denne gangen. Men akupunktur kan hjelpe mot hovne slimhinner også:):)

Akupunktur er jo supert mot bihulebetennelse :-) Jeg ble kvitt min etter behandling to dager på rad. Blir fortsatt ofte tett og må ty til nesespray en gang i blandt, men akupunktur holder d ganske fint i sjakk.

Håper akupunkturen gjør nytte for seg!

Back
Topp