Akupunktur

overasket

Forumet er livet
VIP
I dag har jeg vært til akupunktur, håper virkelig det vil hjelpe mot kvalmen.
Har lenge tenkt å bestille, men kvalmen har liksom gjort at jeg ikke har orket noe så har ikke fått bestilt time før i går, heldigvis hadde hun en avbestilling i dag :)

Gikk til akupunktur med førstemann og da kastet jeg ikke opp, om det var akupunkturen, eller det at jeg ventet første vet jeg jo ikke, men håper virkelig det i hvertfall kan ta litt av kvalmen denne gangen.

Andre her som har hatt hjelp av akupunktur?

Tok akupunktur sist gang, men da mot bekkenløsning og som fødselsforberedende... Jeg har stor tro på akupunktur, så jeg skal denne gangen også.

Gi beskjed om du syns det hjelper? For da er det mulig jeg bestiller en time litt før også ;)

Jeg var kvalm i 9 mnd med første og begynte like herlig denne gangen. Men fikk akkupunktur nr det gikk over ganske fort så jeg har trua.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Eneste gangene jeg har tatt akupunktur har vært i forbindelse med graviditetene. Fødselsforberedende.. Har vært utrolig deilig avslapning og avkopling med de timene, så kommer garantert til å ta det denne gangen også :)

Gikk til modnings akupunktur med andremann, det virket desverre ikke videre på meg, ble satt i gang 1 dag senere enn med førstemann, hadde mindre effektive rier og en lengre fødsel som endte med vakum, men satser på at det hjelper bedre mot kvalmen ;)

Back
Topp