Akupunktur

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Noen som vurderer modningsakupunktur?
Jeg funderer litt på det, men samtidig så er jeg litt usikker på om jeg egentlig syns det hjalp noe særlig forrige gang. Det vet man jo ikke når man ikke har prøvd fødsel uten, liksom. :P

Jeg tok det forrige gang, men tror ikke jeg kommer til og ta det denne gangen ;-) aner ikke om det hadde noe virkning.

Lyst å fortelle hva modningsakupunktur er? Hvor og når får man det liksom? :) er begeistret for alt som er naturlig, og nåler går i den kategorien for meg!

Når man begynner med det varierer fra sted til sted, virker det som. Jeg begynte i uke 35 sist.
Hvor, tenker du da som i hvor nålene plasseres? :p

Jeg endte forresten opp med å bestille time. Måtte sende forespørsel via hjemmesiden, så får forhåpentligvis vite dato i morgen. :D

Hehe både hvor nålene settes og hvor/hvem som utfører slik akupunktur?

Hmm, tja.. Det var i hvert fall nåler i magen, ankel og håndledd. Og ved kneet. Det settes vel litt flere jo nærmere termin man er, tror jeg? Jo, må jo det, siden de ikke setter riefremkallende nåler før tidligst uke 37.. *surrer*

Hvis du spør jordmoren din vet hun sikkert hvor de har i nærheten av deg. :) Her er det på private klinikker rundt omkring. :)

ahaa, da får jeg høre rundt og se til å komme i gang! Frister veldi med riefremkallende akupunktur :D er så klar for å føde før tiden!!

Oh yes! Fikk aldri med meg de fine nålene forrige gang (ga opp etter to ganger - sjarmen med å begynne for tidlig!), så denne gangen skal de prøves! :D
Satser på å få ham ut litt tidligere enn forrige. (han dukket opp 6 laaange dager over termin..)

Nope det blir ikke litt vurdert en gang. Er ikke noe glad i nåler, så takler dårlig å være nålpute! Har prøvd akupunktur tidligere, men lå der stiv av skrekk..

Nope det blir ikke litt vurdert en gang. Er ikke noe glad i nåler, så takler dårlig å være nålpute! Har prøvd akupunktur tidligere, men lå der stiv av skrekk..
Huffda, nei, da er nok ikke akupunktur noe for deg. Man føler seg jo litt som et pinnsvin. :P

Er ganske fan av akupunktur egentlig, men har ikke tenkt over dette med modningsakupunktur... Får nok bare smøre meg med tålmodighet og vente tenker jeg :)

Uææ! *grøsser*
Haha, her skal jeg frivillig bli nålepute, men akkurat en nål i tåa hørtes skikkelig guffent ut! :P

BVforum via HTC

Uææ! *grøsser*
Haha, her skal jeg frivillig bli nålepute, men akkurat en nål i tåa hørtes skikkelig guffent ut! :p

BVforum via HTC
Guffent?? Det var helt jævlig skal jeg fortelle deg. Men jeg fikk valget, det eller kirurgisk inngrep i narkose. Gudskjelov så fungerte det!
Jeg spurte jordmor om det var vondt og hun sa : Neida, det er bare et lite uskyldig stikk. Etterpå så beklaget hun at hun måtte lyve om det fordi hun ikke kunne si den faktisk var vond, for da visste hun at jeg hadde nektet :P

Gud hjelpe meg! :/ det var kanskje lurt av henne å lyve, ja.
Var det samme jordmor gjorde før hun kom med den fæle pudendalblokkaden under min fødsel. "neeiiiida, det gjør slettes ikke vondt!" Neida, sikkert ikke hvis man sammenligner med å kjøres gjennom ei kjøttkvern. Kanskje det står i stillingsbeskrivelsen deres at de må være gode til å lyve? :p

BVforum via HTC

Haha, tror helsepersonell generelt er gode på lyve! men de må kanskje være det, for ting gjør som regel mye mer vondt enn de sier!

Gud hjelpe meg! :/ det var kanskje lurt av henne å lyve, ja.
Var det samme jordmor gjorde før hun kom med den fæle pudendalblokkaden under min fødsel. "neeiiiida, det gjør slettes ikke vondt!" Neida, sikkert ikke hvis man sammenligner med å kjøres gjennom ei kjøttkvern. Kanskje det står i stillingsbeskrivelsen deres at de må være gode til å lyve? :p

BVforum via HTC
Hahaha, ja kanskje det! ;) Men jeg er glad hun løy altså! :)

Jeg regner med at babyen kommer når den er klar, så jeg har ikke tenkt å "fremskynde" det på noen måte... Fødte 15 dager før termin sist gang, så antar bare at jeg slipper overtid :)

Ooo, fikk time til å leke pinnsvin på fredag kl 1400. :D Blir spennende å se hvilke nåler hun setter. :)

Haha pinnsvin faktisk :) du får holde oss oppdatert på hvordan det var og om det funket!

Back
Topp