Akupunktur..?

furufrua

Forumet er livet
Noen her som har gått til akupunktør for å få bedre el, langee syklus osv? =)

Kan dere fortelle hvordan dette funket for dere?

Ca hvor mye dere betalte?

Hvor lenge dere gikk til akupunktør?

Noen som vet om noen akupunktører som er bra i Fredrikstad/Sarpsborg?

Er det sånn at alle akupunktører kan hjelpe meg med lange sykluser å slike ting?

Håper noen har noen erfaringer å dele[:)]

hadde vært prøvere i nesten ett år.. mista en gang inni prøveperioden, gikk til akkupunktur og ble gravid med en gang.. :) jeg anbefalte dette til to kollegaer som også ble gravide på første forsøk!

absolutt verdt et forsøk...!!

<
ORIGINAL: rosinå

hadde vært prøvere i nesten ett år.. mista en gang inni prøveperioden, gikk til akkupunktur og ble gravid med en gang.. :) jeg anbefalte dette til to kollegaer som også ble gravide på første forsøk!

Oj det høres veldig lovende ut da[:D][:D]
Er i pp 17 nå å har hatt 1 SA.
Går på pergo pga dårlig el og min kjære har litt dårlig anntall svømmere (men skulle gå veldig fint uansett sa gyn)..
Så ser ut som dette er noe som burde prøves da[:D]

Mange ganger gikk du?
HVor mye kostet det ca per time?[:)]

ORIGINAL: Sandradee*

<
ORIGINAL: rosinå

Oj det høres veldig lovende ut da[:D][:D]
Er i pp 17 nå å har hatt 1 SA.
Går på pergo pga dårlig el og min kjære har litt dårlig anntall svømmere (men skulle gå veldig fint uansett sa gyn)..
Så ser ut som dette er noe som burde prøves da[:D]

Mange ganger gikk du?
HVor mye kostet det ca per time?[:)]

Akkupunktur mannen kunne "lese" kroppen at den var for spent og gor fokusert på å bli gravid at EL ikke var effektive.. husker ikke hvor mange ganger, men gikk i 3 uker kansje, 2-3 ganger pr uke..! husker ikke pris men mener ca 450 første gang og 250 de andre gangene.. litt usikker på prisen da..!

Back
Topp