Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*Sniker*
Har veldig lyst til å prøve dette selv! Vet du noe om når tid det er best å starte behandlingen? Er nå i DPO land, må jeg da vente til neste mens før jeg kan starte hvis det skal ha noen effekt?![]()
Ved mine første to innsett hadde jeg akupunktur hos ajk klinikken, de holder til i samme bygg som fertilitetssenteret. Denne gangen fant jeg ingen akupunktør i nærheten av klinikken i Porsgrunn. Hørte med de om det også men de visste ikke. Det er iallefall verdt et forsøk![]()
Har blitt gravid hver gang jeg har satt inn egg, men kjemisk og MABle du gravid på noen av de? Husker ikke hvilke 2 innsett du ble gravid på i farta![]()
Har blitt gravid hver gang jeg har satt inn egg, men kjemisk og MAdet tredje innsettet nå ble jeg også gravid, men da fikk jeg ikke tatt akupunktur.
Det stemmerGår litt i surr på alle disse forsøkene her inne... Men da kan jo akupunktur både ha fungert og ikke da. Nei, jeg håper alle gode ting er 3 for deg jeg og at spiren holder seg inne til sensommeren![]()
Det stemmerjeg går i surr selv så ikke tenk på det
jeg har trua på akupunktur jeg!
Lykke til!Spent på timen imorgen![]()
Brukt akupunktur ved alle forsøkene mine(gravid 2 av 4 ganger...1 jente, 1 SA). Det sies at det viktigste tidspkt for aku er rett før og rett etter innsett for å optimalisere blodgjennomstrømningen. Jeg har også brukt det for å få fart på slimhinnen (som til tider har vært svært tynn).
Kan virkelig anbefale ajk-klinikken, de er spesialister på akkurat dette med akupunktur og ivf![]()
Var hos Marianne ved Oslo jordmor og kvinneklinikk igår. Veldig fornøyd så langtSlimhinne er heldigvis ikke problemet mitt.. Heller nok egg og dårlig kropp under stimulering, etter uttak og i rugeperioden.
Jeg går til akupunktur for en vond skulder, og han skal også hjelpe meg med å forberede kroppen til å sette inn egg. Han hadde skrevet hovedoppgave på akkurat ivf og akupunktur! Og hadde stor tro på dette.
Han tipset meg også om en i Porsgrunn som skal behandle meg rett etter innsett.