Akupunktur og urolig baby

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Hun har holdt på å romstere helt sykt i magehuset. Får så vondt i ribbeina når hu sparker så hardt at jeg sikker det snart brister inni her. Får tungt for å puste altså. Magen har synki men synes Hun ligger høyt enda! Termin om to dager og er mildt sagg drit lei!
Er baby sånn typisk veldig rolig på slutten eller helt propell!? Om noen vil dele info om det:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gikk aldri så langt som mot termin siden min kom 6 dager før, men bevegelsene hans endret seg mot slutten. Gikk fra å være skikkelig fotballspark som jeg trodde skulle komme ut gjennom magen til å være mer romestering pga at han ikke hadde like god plass lenger. Kunne både kjenne og se at magen bulet pga armer og bein, men var ikke sånne harde, vonde spark lenger.

Det skal ikke bli mindre bevegelse på slutten men det kan bli annerledes bevegelse. Mageboeren min har dager da han er helt hyper. Natt til fredag var det så mye aktivitet at jeg ble sittende våken i mange timer og tårene trilla fordi det var vondt. På ultralyd på overtidskontroll på fredag lå han med ryggen på motsatt side av hva jordmor har fortalt. Natt til søndag var like hyper og pyton, ultralyd i dag var ryggen tilbake på den siden jordmor har fortalt. Spurte legen og hun sa at det er fullt mulig for han å snu seg da han har mye fostervann.

Hun her romsterer også noe helt voldsomt! Skikkelig ubehagelig til tider, det eneste som hjelper er å rugge/bevege meg, eller så funker det faktisk når jeg synger sangen jeg har sunget for henne i over 20 uker nå <3 Hadde termin for 2 dager siden, synes ikke det er mindre bevegelse enn tidligere nei :p kjenner jo hver minste bevegelse nå, det gjorde vi jo ikke før :p

Jeg hadde termin 9 november. Kjenner mye aktivitet, det eneste er at han er ikke morgenmenneske så jeg får heldigvis sove litt i morgentimene.

Min første var skikkelig hyper inne i magen dagen før fødsel.. ;) Nå var (og er) han riktignok veldig aktiv til vanlig, men kvelden før fødsel var han altså spinnvill. :p

Gutt 2012 ❤
Venter en gutt i november 2013 ❤

Back
Topp