Akupunktur og stripping

Ikke prøvd akupunktur (rakk ikke det sist m fordi jeg gikk i fødsel).. ble ikke strippa men ble forsøkt og ja man kjenner det ;) har hørt det skal være ganske vondt

Jeg brukte en liten formue på akupunktur første gang. Gikk jevnlig i mange uker. Fødselen skjedde 9 dager etter termin og var langvarig. Følte ikke at det hjalp noe som helst, men jeg kan selvfølgelig ikke vite hvordan det hadde gått uten.

Har prøvd stripping 2 ganger, og fødslene startet kort tid etter begge gangene. For meg var det litt ubehagelig, men ikke vondt.

Jeg brukte en liten formue på akupunktur første gang. Gikk jevnlig i mange uker. Fødselen skjedde 9 dager etter termin og var langvarig. Følte ikke at det hjalp noe som helst, men jeg kan selvfølgelig ikke vite hvordan det hadde gått uten.

Har prøvd stripping 2 ganger, og fødslene startet kort tid etter begge gangene. For meg var det litt ubehagelig, men ikke vondt.
Satser på det ikke er så altfor direkte vondt. De skal gjøre begge deler på meg til mandag hvis jeg forstod de riktig. :hilarious:

Satser på det ikke er så altfor direkte vondt. De skal gjøre begge deler på meg til mandag hvis jeg forstod de riktig. :hilarious:
Stripping var for min del omtrent like ubehagelig som en sånn livmorhalskreft-skrapeprøve. Det er sikkert avhengig av hvem som utfører også. Men de to ulike som gjorde det på meg var flinke.

Sniker fra april. Jeg kjente strippingen nesten ikke i det hele tatt. Men det kan variere litt fra person til person. Slapp av og stol på at legen vet hva hen driver med :)

Forklarer de hvordan man skal puste seg gjennom før de begynner? Så man får slappet av så det gjør minst mulig vondt:nailbiting:

Forklarer de hvordan man skal puste seg gjennom før de begynner? Så man får slappet av så det gjør minst mulig vondt:nailbiting:
Hvis du vil ha en forklaring, så får du nok det om du spør:) For meg var det ikke behov for pusteteknikker. Det var rett og slett ikke vondt.

Ok, super reit spørsmål, men hva mener dere med stripping? :shy:

Back
Topp