Frøkenholberg
Betatt av forumet
Noen som har fått dette? Fungerte det? Gikk fødselen i gang? Er det vondt å bli strippa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det ikke er så altfor direkte vondt. De skal gjøre begge deler på meg til mandag hvis jeg forstod de riktig.Jeg brukte en liten formue på akupunktur første gang. Gikk jevnlig i mange uker. Fødselen skjedde 9 dager etter termin og var langvarig. Følte ikke at det hjalp noe som helst, men jeg kan selvfølgelig ikke vite hvordan det hadde gått uten.
Har prøvd stripping 2 ganger, og fødslene startet kort tid etter begge gangene. For meg var det litt ubehagelig, men ikke vondt.
Stripping var for min del omtrent like ubehagelig som en sånn livmorhalskreft-skrapeprøve. Det er sikkert avhengig av hvem som utfører også. Men de to ulike som gjorde det på meg var flinke.Satser på det ikke er så altfor direkte vondt. De skal gjøre begge deler på meg til mandag hvis jeg forstod de riktig.
Hvis du vil ha en forklaring, så får du nok det om du spør For meg var det ikke behov for pusteteknikker. Det var rett og slett ikke vondt.Forklarer de hvordan man skal puste seg gjennom før de begynner? Så man får slappet av så det gjør minst mulig vondt
Det har ingenting med å kle av klær å gjøre ;-) Det er å løsne litt på hinnene ved mormunnen.Ok, super reit spørsmål, men hva mener dere med stripping?
Nei, jeg regnet med såpass! Tusen takk for oppklaringenDet har ingenting med å kle av klær å gjøre ;-) Det er å løsne litt på hinnene ved mormunnen.
https://www.klikk.no/foreldre/gravid/fodsel/stripping-for-fodsel-2228160