Akupunktur. Noen med erfaring?

Audioslave

Forelsket i forumet
Da har jeg vært på min siste jordmortime! Nå hadde jeg 2 cm åpning og var tøyelig. Så hun dreiv på inni der til det var ca 3 cm. I tillegg fikk jeg akupunktur. Har fått overtidstime på sykehuset den 28 des og håper jeg slipper denHåper dette kan få ting i gang Har i alle fall masse mens-smerter og kynnere nå.

Noen med erfaring fra akupunktur for å få i gang ting?

henger meg på her! Hadde termin den 16. og får overtidskontroll den 28.
Orker ikke mer!!!!!

Skal til aku for 3. gang hos jm i morra. Hååååper det er mer tøyelig der nede da.

Du skal se at du går i fødsel i natt!!!

fekk akupunktur 2 veke før termin for modning.men det hjalp meg lite.
men har snakka med flere som synest det funka!funka veldig godt for avslapping og soving[:)]

Hei.
jeg fikk en gutt for snart 6 år siden( og er gravid nå).
Med han første fikk jeg akupunktur av jordmor på sykehuset for at ting ikke ville sette igang. en nål i hver fot og en i hver hånd(men de tok vannet på meg og)....og med hånda på hjertet(!) jeg kjennte nesten ingen smerte under fødsel....på 1 2 3 gikk jeg fra null åpning til max.....og han var ute i verden på 45 min:-) Så ja jeg har gode erfaringer med akupunktur......

Håper alt går bra:-9 tvi tvi!

Jeg var på 4 akupunktur timer før/etter termin, hadde 2 cm åpning lenge, men fødte 8 dager over tiden.

har fått det under fødsel for smertelindring, ikke helt det samme da, men det hjalp ihvertfall ikke

Å er så utrolig klar for litt action nå, takk for svar[:)]
Skulle få mer akupunktur i morgen om det ikke skjedde noe før den tid[:)] Har også overtidstime på sykehuset den 28 og den håper jeg at jeg ikke trenger[:)]

Back
Topp