Akupunktur mot kvalmen

M&M

Forelsket i forumet
Heisann :)

Ville bare tipse dere om å prøve akupunktur mot kvalmen. Jeg har vært ganske kvalm, og kastet opp. Har ikke klart å spise noe særlig. Jeg har hatt 5 skupunkturbehandlinger, og synes jeg kjenner en forbedring nå. Kvalmen er ikke så intens, og jeg klarer å døyve den litt med å spise regelmessig. Jeg har heller ikke kastet opp på 1 ukes tid :) Er sykemeldt, men satser på å begynne å jobbe litt over helgen :) Kjenner det skal bli godt.

Bare et lite tips til dere andre, og kansje verdt et forsøk?

Takk for tips :) Det blir neste steg for meg hvis ikke denne kvalmen snart gir seg..sitter her på femte uka med ekstrem kvalme, stappa full i Afipran piller og med akupressur armbånd. Det holder brekningene i sjakk, men er likevell veldig kvalm. Føler jeg har prøvd det meste av tips og triks..Holder på å bli småsprø! Så godt å høre at det funker for noen, da kan det absolutt være verd et forsøk her også :)

Uff, det hørtes ikke godt ut. Over tid blir denne kvalmen utrolig hemmende :/ Idag har jeg vært i veldig god form, men gårsdagen var ikke fullt så bra. Men det kan jo være en og annen dårlig dag selv om jeg benytter meg av akupunktur :) Håper kvalmen gir seg for din del snart, og dersom du velger å prøve akupunktur, så masse lykke til :D

Hvor langt på vei er du? Min kvalme ble mye bedre rundt uke ti. Den første dagen på jobb var litt slitsom, men samtidig utrolig deilig. Og jeg ble faktisk sulten til lunsj!

Ëllers kan jeg anbefale akupunktur om du skulle få bekkenplager!

Ëllers kan jeg anbefale akupunktur om du skulle få bekkenplager!

Back
Topp