Akupunktur mot kvalme

Ceres

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Noen som har erfaring fra tidligere med akupunktur mot kvalme?
Sist fikk jeg små nåler i øret som jeg gikk med, men da var jeg sykmeldt og kunne ha det uten å forklare meg til kolleger. Så ser jeg ved litt googling at vanlig akupunktur kan hjelpe. Noen som har erfaring? og kanskje har peiling på pris i tillegg?

Jeg har gått til akupunktur en gang ukentlig siste mnd. I utgangspunktet pga. en vond skulder, men hun har også satt nåler for kvalme og for stressreduksjon ;) Jeg synes kvalmen har minket, men om det er direkte sammenheng med nålene er vanskelig å si ;) Er verdt å prøve, ingen bivirkninger iallefall :)

Jeg har gått til akupunktur en gang ukentlig siste mnd. I utgangspunktet pga. en vond skulder, men hun har også satt nåler for kvalme og for stressreduksjon ;) Jeg synes kvalmen har minket, men om det er direkte sammenheng med nålene er vanskelig å si ;) Er verdt å prøve, ingen bivirkninger iallefall :)
Da skal jeg prøve :)

Sendte Mail til en akupunktør istad jeg også, herregud, kan jo umulig klare å gå slik i flere uker til :hungover:

Kan absolutt ha noe for seg med akupunktur, men også soneterapi/Refleksologi. En venninne kastet opp gjennom hele svangerskapet. Min mor (som driver både med reflexologi og akupunktur behandlet henne i 20 min og hun gikk 3 uker uten og kaste opp.. hun prøvde akupunktur etterpå som ikke hjalp.. (mamma bor 5 timer unna så derfor fikk hun ikke mer behandling av henne) :)

Back
Topp