Akupunktur mot kvalme

sannelst

Andre møte med forumet
Hei :)

Hvilken erfaringer har dere med akupunktur mot kvalme?

Og har noen en klinikk i Trondheim å anbefale?
 
Jeg prøvde, hadde 0 effekt. Men det er 10år siden. Trondheim medisinske senter er gode på akupunktur. Ville hørt med de:)
 
Var ei som skrev om det nylig i enten september eller okotbergruppa å det hadde funket bra for personen :) Vet ikke om det var i Trondheim da men.
 
Bortkasta penger... jeg ble faktisk værre enn før jeg dro dit.. jeg hadde hyperemesis da så kan være at det har mye bedre effekt på vanlig svangerskapskvalme
 
Hei :)

Hvilken erfaringer har dere med akupunktur mot kvalme?

Og har noen en klinikk i Trondheim å anbefale?

Reddet meg i mine svangerskap. Jeg fikk det på sykehuset :)
 
Ble henvist til akupunktur hos jordmor på sykehuset. Det har ikke fjernet kvalmen (hyperemisis) og kaster fortsatt opp (uke 31+6) men har flere gode dager/timer etter jeg begynte- så synes det har en effekt :)
 
Jeg prøvde, hadde 0 effekt. Men det er 10år siden. Trondheim medisinske senter er gode på akupunktur. Ville hørt med de:)
Hvor holder de til/er de her enda (fant ikke på google?).
Evt om andre har gode forslag i Trondheim?
Har vært til naprapat som setter nåler, men lurer på om det blir anna greie?
Lei av å være kvalm nå, vurderer sterkt å gjøre noe litt mer drastisk! Ikke at det er mye kvalme, bare sykt lei. Tretten uker på fredag da, så går vel snart over av seg selv....
 
Hvor holder de til/er de her enda (fant ikke på google?).
Evt om andre har gode forslag i Trondheim?
Har vært til naprapat som setter nåler, men lurer på om det blir anna greie?
Lei av å være kvalm nå, vurderer sterkt å gjøre noe litt mer drastisk! Ikke at det er mye kvalme, bare sykt lei. Tretten uker på fredag da, så går vel snart over av seg selv....
Fjordgata

Sent from my SM-G935F using BV Forum mobile app
 
Hvor holder de til/er de her enda (fant ikke på google?).
Evt om andre har gode forslag i Trondheim?
Har vært til naprapat som setter nåler, men lurer på om det blir anna greie?
Lei av å være kvalm nå, vurderer sterkt å gjøre noe litt mer drastisk! Ikke at det er mye kvalme, bare sykt lei. Tretten uker på fredag da, så går vel snart over av seg selv....
Bytta navn til helsehaven

Sent from my SM-G935F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp