Frøkenfriken
Forelsket i forumet
Har noen her prøvd akupunktur mot kvalme? Jeg vurderer det sterkt, dersom denne kvalmen fortsetter.. 
Men vil gjerne høre andres erfaringer!
Men vil gjerne høre andres erfaringer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jepp jeg gjorde det i sist svangerskap og anbefaler det veldig. Jeg hadde 4 behandlinger og det ble mye bedre. Gjør det gjerne igjen hvis jeg blir kvalm.
Huff, det er forferdeligSitter selv og undersøker det samme *kvaaalm*
Så godt å høre! Da må jeg jo nesten bare prøveTok med nr 1, funka! Har lyst å ta det denne gangen og!
Oppdater gjerne hvis du prøverDet kunne jeg tenkt meg å prøve også.
er ikke sikkert det hjelper etter første timen,jeg måte ha 4 timer med da var det helt flott etterpå.Nå har jeg fått time på onsdag, håper det vil hjelpe!
Kan man ta time nr to ganske raskt etter time nr en da eller?Eg og hadde 3 -4 timer før det hjalp! Har ikkje kontakta han som eg gjekk til enda, men burde kanskje begynt no før da bryter ut til skikkelig kvalme og oppkast! Hmmm
Da håper jeg å få timer ganske tett.. Hadde glemt hvor forferdelig denne fyllesjuk følsen er.. Blæ!! Man glemmer godt på 10 år. Det har jo sine fordeler også da men ;0PHugsar ikkje kor tett eg tok dei! Er over 7 år sida! Kanskje 2 ganger i veka?!?!
R ikkje so glad i stikka eg heller! Men når det først hjelper er det verdt detMin mamma er akupunktør, hun har ofte gravide kvinner innom sin klinikk. Og dette hjelper virkelig har jeg hørt, selv har jeg ikke benyttet mamma enda selv om jeg sliter endel med det. Men jeg har stikkeskrekkMen selvfølgelig bedre å ta noen behandlinger enn og føle seg "fyllesyk" i 5-6 uker
![]()