Akupunktur mot kvalme

kariannemor

Elsker forumet
Er det noen her som har prøvd akupunktur mot kvalme?
Og funka det?

Sliter veldig med kvalme og oppkast om dagen, og har prøvd det meste bortsettfra akupunktur nå...

Har slitt veldig med kvalme/oppkast i svangerskapene mine, å forrige gang prøvde jeg akupunktur, noe som virket :) Skal prøve det denne ganga også, for nå er kvalmen på god vei igjen.

Sliter med det samme og har prøvd akupunktur 2 ganger og det hjelper så der... Tenkte å kanskje ta en behandling igjen i morgen. De sier en må gjerne ha 2-4 behandlinger før det hjelper ordentlig. God bedring!

hvordan virker akupunkturen? Er det bare for de som er kvalme hele tiden, eller funket det også mot morgenkvalme? "fjerner" det kvalmen som er der, eller gjør det også at man ikke blir kvalm i det hele tatt?

Har ingen gode svar selv...men hun akupunktøren sa at nålene sentrerer energien ned i magen, i stedet for oppover. Så da skal man ikke merke kvalmen...

Har hørt mye bra om akupunktur for alle slags plager, men jeg har såååå nåleskrekk. Tanken på at noen skal stikke nåler i meg er helt sinnsyk, så må nok ty til noe annet eller bare sitte her med kvalmen min :P

Back
Topp