Akupunktur mot kvalm

Baby-love

Betatt av forumet
I dag tenkte jeg å bestille å bestille time til akupunktur. Er så utrolig kvalm... Noen som har prøvd det? Evt hjalp det noe? Kjenner desperasjonen begynner å komme litt her nå, he he

Jeg gjor det!
Va sengeliggende hele påsken med ansiktet gravd ned i ei bøtte... Merket forbedring allerede etter første akupunktur time og kunne endelig begynne å jobbe igjenn :-)
Kvalmen er der enda men ikke likte ofte og kraftig :-D
Anbefales!

Så godt å høre Har innlevering av bachelor oppgave om 1 mnd men ligger kun på sofaen, hvis jeg ikke er på jobb Fikk time i morgen pga avbestilling Hater nåler, men gleder meg veldig

Jeg har nå vært på akupunktur og jeg må si jeg er bedre form allerede Kun etter en gang Jeg skal tilbake neste uke å må si at jeg gleder meg. Det er jo helt utrolig! Jeg har gått å kaldsvettet i 2 uker, nå er det helt borte. Kvalmen er der fortsatt, men er betydelig bedre Etter min egen opplevelse kan jeg anbefale dette på det sterkeste til alle som er kvalme Betale 600kr nå første gang, deretter koster det 300kr per gang.

Jeg var på akupunktur i går og skal igjen på tirsdagen. :) Merket ikke noe forbedring i går kveld, men nå føler heg meg bedre. Håper det holder seg sånn å ikke er bare i dag. :)

Jeg har nå vært på akupunktur og jeg må si jeg er bedre form allerede Kun etter en gang Jeg skal tilbake neste uke å må si at jeg gleder meg. Det er jo helt utrolig! Jeg har gått å kaldsvettet i 2 uker, nå er det helt borte. Kvalmen er der fortsatt, men er betydelig bedre Etter min egen opplevelse kan jeg anbefale dette på det sterkeste til alle som er kvalme Betale 600kr nå første gang, deretter koster det 300kr per gang.
Så utrolig kjekt å hørre! Man kan jo begynne å leve igjen når kvalmen har roet seg ned litt! :-D

Jeg var på akupunktur i går og skal igjen på tirsdagen. :) Merket ikke noe forbedring i går kveld, men nå føler heg meg bedre. Håper det holder seg sånn å ikke er bare i dag. :)
Får håpe at du får ønsket effekt av det! :-D

Så bra virkningen begynner å komme, syntes selv det er nydelig Hun akupunktøren jeg var hos sa at noen får effekt første gang, men ofte ble effekten bedre av flere ganger

En venninne av meg snakker om å gå til akupunktur i forbindelse med fødselsforberedende. Det skal vist gjøre at fødselen går fortere og "bedre". Må si jeg vurderer det pga min positive erfaring så langt:)

Så bra virkningen begynner å komme, syntes selv det er nydelig Hun akupunktøren jeg var hos sa at noen får effekt første gang, men ofte ble effekten bedre av flere ganger
Fikk endel kvalme igjen utover kvelden i dag men ikke i nærheten av hvordan det var i går, så håper dette blir bra :)

Back
Topp