Akupunktur med ström?

Devine84

Gift med forumet
Marslykke 2016
Så jag var till legen för någon dag sedan pga jag har en muskel i höger skinka som gör så otroligt ont , det känns som knivar när man går och ska upp ut soffan..det är inte ont hela tiden utan helt plötsligt så hugger det till.

Men rådet jag fick var stretcha och ta det med ro. Men jag tänkte att det måste finnas någon behandling mot detta , så jag ringde min fysioterapeut, och han sa att det funkar med 3-4 behandlingar med akupunktur med ström .

Sååå min fråga är har någon här fått det medans dom var gravid?

Han försäkrade mig att det var helt ofarligt mot bebisen.

Jeg har akuratt det samme som deg høres det ut som. Det gjør vondt etter fysisk arbeid? jeg har vært hos legen som sa at det er svangerskapsrelatert og vil komme tilbake uansett:-( det er visst et ben mellom bekkenet og lårbeinet som kommer i beveglighet under graviditet(det er det som gjør vondt). Fikn tips om å ikke løfte så tungt og ikke løfte tungere på den ene siden (skjevt) på jobb. Og jeg har blitt mye bedre etter jeg tok hensyn til det:-):-) håper du blir bedre:-)

Jeg har akuratt det samme som deg høres det ut som. Det gjør vondt etter fysisk arbeid? jeg har vært hos legen som sa at det er svangerskapsrelatert og vil komme tilbake uansett:-( det er visst et ben mellom bekkenet og lårbeinet som kommer i beveglighet under graviditet(det er det som gjør vondt). Fikn tips om å ikke løfte så tungt og ikke løfte tungere på den ene siden (skjevt) på jobb. Og jeg har blitt mye bedre etter jeg tok hensyn til det:-):-) håper du blir bedre:-)
Ja fast både legen och fysioterapeuten menar att det är en muskel som heter piriformis som blir spänd och som då klämmer på ischianerven som i sin tur gör att det hugger till ibland , eller som nu hela tiden . Bekkenets fel från starten :/

Det kan komma om ja står och tvättar händerna f.eks. man lutar sig lite framåt.

Lyfter inget annat än matpåsar :)

Just nu kommer jag mig inte upp från soffan :(

Hei, jeg vurderte hårfjerning med laser (kort strømstøt i hårsekken) i uke 15, fagpersonen på klinikken (sykepleier) sa det var helt ufarlig.

Jeg tok en ekstra telefon til en bekjent som jobber på føden (lege). Hun anbefalte å unngå å få satt strøm på kroppen hvis jeg kunne unngå det, for å være på den sikre siden.

Nå var jo dette hårfjerning som lett kan utsettes. Kanskje værre når du plages sånn. Ville bare dele denne innsikten med deg.

Hei, jeg vurderte hårfjerning med laser (kort strømstøt i hårsekken) i uke 15, fagpersonen på klinikken (sykepleier) sa det var helt ufarlig.

Jeg tok en ekstra telefon til en bekjent som jobber på føden (lege). Hun anbefalte å unngå å få satt strøm på kroppen hvis jeg kunne unngå det, for å være på den sikre siden.

Nå var jo dette hårfjerning som lett kan utsettes. Kanskje værre når du plages sånn. Ville bare dele denne innsikten med deg.
Tack för svaret :)

Det visade sig att det var bäckenet som var orsaken till allt , så min behandling blir massage och stretcha ut den muskeln som är stram , och göra bäckenövningar :D

Så jag slipper nålar med ström :)

Jeg har også slike muskler i spenn. Gjør masse tøye-øvelser og det hjelper virkelig! Spesielt tøying av setemuskulaturen synes jeg gjør det mye bedre. Har nesten ikke hatt plager etter at jeg startet med tøying :)

Jeg har også slike muskler i spenn. Gjør masse tøye-øvelser og det hjelper virkelig! Spesielt tøying av setemuskulaturen synes jeg gjør det mye bedre. Har nesten ikke hatt plager etter at jeg startet med tøying :)
Det är det jag hoppas på :) och att det inte blir värre än vad det redan är.

Fick övningar i går som jag ska göra, ömheten från "massagen" i går måste bara ro sig ner lite . Är alldeles blå på skinkan nu :p

Det är det jag hoppas på :) och att det inte blir värre än vad det redan är.

Fick övningar i går som jag ska göra, ömheten från "massagen" i går måste bara ro sig ner lite . Är alldeles blå på skinkan nu :p
Krysser fingrene for at du har like god effekt av øvelsene som jeg har hatt :)

Back
Topp