Akupunktur i dag

Jane2

Elsker forumet
Idag var jeg til akupunktur. Ennå ca ei veke til mensen kommer og jeg skal begynne med Progynova, men føler jeg er litt igang nå som jeg har begynt å ta akupunktur for å forberede kroppen på det den skal igjennom (nemlig en graviditet[:D][:D] håpe håpe..)

Kommer til å gå til han sikkert både fram til innsetting og i etterkant, samt til hun i Porsgrunn på innsettingsdagen, rett før og etter innsetting. Spennende[:)]

Det kan jo ha vært det som hjalp meg denne gangen, trengte jo hjelp med all den allergien min da og øynene var tros alt bedre dette forsøket, og så jobbet hun med hulen for huleboern(e).

AUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUU[:o]

SKAL SI DERE ER TØFFE[:D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Jane2

Idag var jeg til akupunktur. Ennå ca ei veke til mensen kommer og jeg skal begynne med Progynova, men føler jeg er litt igang nå som jeg har begynt å ta akupunktur for å forberede kroppen på det den skal igjennom (nemlig en graviditet[:D][:D] håpe håpe..)

Kommer til å gå til han sikkert både fram til innsetting og i etterkant, samt til hun i Porsgrunn på innsettingsdagen, rett før og etter innsetting. Spennende[:)]

moro at vi starter med progynova neste uke begge 2 så kan vi sammenligne bivirkingene hehe [:)]

Håper det blir lite å sammenligne da...[&:] Minst mulig bivirkning, bortsett fra et par graviditeter om en drøy måneds tid[;)][;)]

håpe dere ikke får så mye bivirkninger da, jeg hadde en del hodepine\migrene.
lykke til, og håper det blir en spire av dette her ja

Back
Topp