I dag har jeg hatt jordmortime (uke 34) og hun kunne bekrefte at mini fortsatt ligger i sete. Det har han gjort så lenge jeg kan huske, så hun virket ikke veldig optimistisk på at han skal snu seg selv. Om to uker blir det derfor manuell snuing og om det ikke hjelper, CT av bekken og evt. planlagt keisersnitt.
Siden jeg er litt skeptisk til dette, bestilte jeg min første time til akupunktur og fikk den en time senere i stad
Tenkte jeg bare skulle fortelle at dette var ingen big deal, jeg fikk noen nåler i tærne og foten samt hånda og lå der en halvtimes tid og slappet av (les: sovnet )
Skal gå to ganger i uken, så blir spennende å se om det hjelper!
Foreløpig anbefaler jeg det i alle fall, det er minimalt med vondt i forhold til fordelene hvis det fungerer.
Lykke til dere andre med sta baby i magen, hva dere enn velger å prøve
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
Siden jeg er litt skeptisk til dette, bestilte jeg min første time til akupunktur og fikk den en time senere i stad
Tenkte jeg bare skulle fortelle at dette var ingen big deal, jeg fikk noen nåler i tærne og foten samt hånda og lå der en halvtimes tid og slappet av (les: sovnet )
Skal gå to ganger i uken, så blir spennende å se om det hjelper!
Foreløpig anbefaler jeg det i alle fall, det er minimalt med vondt i forhold til fordelene hvis det fungerer.
Lykke til dere andre med sta baby i magen, hva dere enn velger å prøve
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3