Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
poenget var vel at man skulle slappe mer av mellom riene, men jeg hadde ikke noe 'mellom riene'Jeg prøvde modningsakupunktur sist, rakk akkurat to behandlingerFødte dagen etter behandling nr. 2 og hadde en veldig fin og rask fødsel!
Kommer til å gjøre det denne gangen også
![]()
Tenker vel mest at jeg ikke har noen tro på det.
Jeg vurderte dette med førstemann men kom frem til at jeg ikke kunne ane om det virket. Bortsett fra at jeg kunne gå ut ifra at det ikke virket hvis jeg gikk godt forbi termin. Med tanke på de enorme variasjonene fra kvinne til kvinne og fra graviditet til graviditet, så kan man ikke vite om det er akupunkturen som gjorde at man ev føder tidlig og lett. Og da synes jeg ikke det var verdt pengene, rett og slett. Hadde akupunktur som eneste smertelindring på førstemann.. det fungerte ikke litt en gangpoenget var vel at man skulle slappe mer av mellom riene, men jeg hadde ikke noe 'mellom riene'
![]()
poenget var vel at man skulle slappe mer av mellom riene, men jeg hadde ikke noe 'mellom riene'For 50 hadde jeg nok prøvdDet hørtes jo ut som en drømmesituasjonHar ikke mye peiling på akupunktur så kjekt å høre fra dere som har prøvd
Jeg vet liksom ikke særlig mye om det selv heller og er ikke overbevist om at det vil virke men tenker at alt som kan gjøre fødselen "bedre" er verdt å prøveKoster 50,- for en behandling så vurderer å prøve - det værste som skjer er jo at det ikke virker
![]()
Dustenettverk... beklager dobbelpostingJeg vurderte dette med førstemann men kom frem til at jeg ikke kunne ane om det virket. Bortsett fra at jeg kunne gå ut ifra at det ikke virket hvis jeg gikk godt forbi termin. Med tanke på de enorme variasjonene fra kvinne til kvinne og fra graviditet til graviditet, så kan man ikke vite om det er akupunkturen som gjorde at man ev føder tidlig og lett. Og da synes jeg ikke det var verdt pengene, rett og slett. Hadde akupunktur som eneste smertelindring på førstemann.. det fungerte ikke litt en gangpoenget var vel at man skulle slappe mer av mellom riene, men jeg hadde ikke noe 'mellom riene'
![]()
Skal bestille meg! Starter du uke 36?
Gikk til privat JM for modningsakupunktur i flere uker før termin (et par ganger i uka, til og med!)
Det hadde null effekt på meg. Var ikke bittelitt moden engang da jeg fikk fostervannslekkasje en uke før termin og måtte settes igang. Men har ikke avskrevet at det ikke kan funke på andre, eller på meg selv i et annet svangerskap
Jeg har god tro på placebo! Så prøver det som kan prøves! Jeg prøvde ALT, og da mener jeg ALT utenom modningsakupunktur sist å frøkena ville ikke ut! Så verdt å prøve dette og! Jeg fikk en veldig rask fødsel så håper virkelig ikke på så mye raskere, men at det kommer igang før. Og selv har jeg hatt kjempegod effekt av nåler som kiropraktor og fysio har satt![]()
Jo viss jeg innstiller meg på at fødselen starter snart, så blir han påvirket av mine tanker og finner veien ut?Placebo-effekt i forhold til smertelindring og sånt er jo en reell ting da, men du vil neppe bli mer moden til fødsel av at du tror du vil bli detikke at jeg sier det ikke kaaan funke da, men placebo vil neppe spille inn her
![]()