Sist jeg var gravid ble jeg anbefalt akupunktur for kvalmen min , men turte ikke. Noen som har erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderer det veldig nå, siden kvalmen er enda værre, og medikamenter ikke virker. Dessuten er jeg ikke så glad i å ta sånt! Spennende da! Men gjorde det ikke vondt? Og hvor mange behandlinger måtte du ha før du merket bedring på plagene du hadde?Jeg anbefaler akupunktur. Tok det ikke for kvalmen, men for alle andre plager.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nei akkurat det, skader jo ikke. Jo, men funker det så er det verdt det!! Og alle penga. Men når det liksom begynner å virke godt, slutter man da, eller må man vedlikeholde det?Var noen punkter som var vonde, men de fleste var smerte frie. Husker det var vondt når jeg hadde veske i føttene og hun stakk noen punkter der for og roe ned. Hjalp veldig fort, men du må regne med og ha akupunktur minst 1 gang i uka kanskje du må ta det to ganger i uka på starten for at det skal hjelpe. Jeg hadde prøvd, skader ikke. Vet hun ene venninne min jeg anbefalte akupunktur til var veldig fornøyd også.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hmm, ja, er vel som med alt annet tenker jeg, funker ikke for alle. Men hjelper det for denne kvalmen er det verdt mye penger! Så tenker at jeg kanskje burde teste?Fungerte ikke mye på meg dessverre.. Var litt bedre samme dag jeg hadde vært der, så var det i gang med kvalme igjen. Ble veldig dyrt å gå dit så ofte syns jeg! Egentlig ganske bortkasta penger!! Men vet at akupunktur kan fungere på noen da![]()
Takk, tror jeg skal prøve gittHeisannJeg tok akupunktur for senebetennelse i skuldrene og når jeg nærmet meg termin tok jeg modningsakupuunktur også. Det var for at fødselen skulle gå så raskt og smertefritt som mulig. Jeg gikk ca 1 gang i uken, og det virket på meg.
Skuldrene var bedre (lå jo fra side til side om nettene på skuldrene) med behandling, og min sønn kom som et skudd på termin (kanskje litt for fort hehe).
Han jeg gikk til var fra India og hadde masse lure tips om det ene og andre som gjaldt graviditet og fødsel
Så mitt tips er å prøve det og se![]()
Har hørt det jeg og!Er verdt å teste tror jeg! Noen har blitt helt bra av kvalmen med akupunktur
Takk, tror jeg skal prøve gittmen hun hadde ikke ledig time før om en uke da, får pine meg gjennom noen dager til. Det er så slitsomt å gå å være kvalm hele tiden, særlig når man har en 4åring å passe på og!
Da er du heldigNei kvalme er noe herk :/ Jeg har heldigvis ikke vært plaget med det i tidligere vangerskap og ikke foreløpig i dette, så kan jo satse på jeg slipper denne gangen også. God bedring så håper jeg akupunktur funker kjempebra neste uke![]()
Ja, men fant bare akupunktør her i nærheten, så manner meg opp og prøver detHvis du syns det er ekkelt med nåler anbefaler jeg Soneterapi i stedendet er i tillegg til å virke, superbehagelig! Akupunktur funker dårlig på meg Pga nåleskrekk, ligger og spenner meg hele timen og da blir effekten dårlig.