Akupunktur for å øke melkeproduksjon, erfaringer?

snuppa80

Forumet er livet
Noen som har det?? Skal prøve det nemlig, for det er nesten helt tomt her[&o] Må gi han erstatning, for han spiser og spiser, men blir ikke mett[:(]

Erstatning i en alder av 3 uker.... Kjempenederlag for meg som har såå lyst til å amme[:(][:(][:(]
 
har ingen erfaring ,men lurer på det selv. hadde ikke gjort noe aå slippe flaskekoking
 
Eg har positiv erfaring med akupunktur i seg sjølv så eg kan tenke at dette kommer sikkert til å hjelpe deg[:)]
 
Ja, for det var akupunktur som satte i gang fødselen min....[:)]
 
Pumper rundt 60 ml nå, og blir bare mindre[:(] Må bare prøve det jeg kan, og håpe....[:)]
 
Fikk høre av en akupunktør at utsiden på lillefingeren er et ypperlig sted å massere for å øke produksjonen. Hun pleide å sette nåler der, emn kunne visst massere punktene selv også i ca 10 min 2 ganger daglig.
 
Hei! Jeg har tatt akkepunktur for å øke melkeproduksjonen. (jenta mi var prematur så hu hadde ikke energi til øke dager)
Det finnes noen punkter for å stimulere det.
Hu som satte nålene til meg hadde også vært på gjennomreise i Kina for å lære mere. Er spesielt opptatt av melkeproduksjonen, da hun også er sykepleier på Neonatal avd på Elverum sykeh. Og hun visste om et punkt, som vanligvis ikke andre akkepunktører vet om (lært privat i Kina) Det var mere smerter å stimulere det bestemte punktet, med økte med over 100% i melkemengde, innen ett par timer. Meget effektivt for meg!
 
(Kan sende pm med hennes navn og nr, så kan du ta kontakt med en akkepunktør i nærheten av deg, hvis h*n ikke vet åssen en gjør det, så ring da evt. henne jeg vet om)
 
(husk og få nok søvn, mat og drikke, det hjelper på å øke produksjonen)
 
Vet jo at han overlever på erstatning også, men jeg ser hvor mye han (og jeg) koser seg når han ligger ved puppen... Og han er bare tre uker, syns det er litt vel tidlig å gi han kun erstatning...
Er veldig sår på det punktet her kjenner jeg, grein konstant da jeg ga han første måltidet med erstatning[:(] Følte at jeg svikta han, og følte det som et stort nederlag sjøl også. Tok det som en selvfølge at jeg kunne amme leeenge, men så stopper det nå liksom...
 
Så jeg er like desperat nå som jeg var for å få han ut[;)]
 
Jeg slet med for lite melk opp til flere ganger de første 6 mnd, fikk akupunktur +at jeg gjorde noen andre triks og det hjalp i løpet av få dager. Men jeg gav henne aldri mme da. Lot henne suge så ofte hun ville. Men jeg tror at akupunkturen hadde mye å si, så jeg vil absolut anbefale å prøve det. Husk å gjør noen ting for deg selv også, som å slutte å stresse, trene, drikk minst 4-5 liter vann hverdag gjennom hele døgnet og sov/hvil så ofte du kan.Spis god mat ofte. Helst varm mat to ganger om dagen.
Lykke til. Det er ikke umulig å få opp produksjonen.
 
Vil IKKE gi meg før jeg må!! Men jeg ser at jeg må gi han erstatning noen ganger, han blir ikke mett sjøl om han pupper hver time[:o] Nå fikk jeg pumpa 70 ml totalt, og det er jo ikke mye... Han har ikke gått opp så mye i vekt heller, født som 3160 gram, var 2900 da vi dro fra sykehuset, og på fredag var han 3200. Så jeg fikk beskjed om å gi han litt ved siden av puppen. Roer seg ikke heller når han ikke bli mett... Stakar lille gutt[&o]
 
MEN, jeg skal jobbe for å få masse masse melk[:)] 'Savner å ha sprengte pupper jeg[:D]
 
Hei! Jeg har tatt akkepunktur for å øke melkeproduksjonen. (jenta mi var prematur så hu hadde ikke energi til øke dager)
Det finnes noen punkter for å stimulere det.
Hu som satte nålene til meg hadde også vært på gjennomreise i Kina for å lære mere. Er spesielt opptatt av melkeproduksjonen, da hun også er sykepleier på Neonatal avd på Elverum sykeh. Og hun visste om et punkt, som vanligvis ikke andre akkepunktører vet om (lært privat i Kina) Det var mere smerter å stimulere det bestemte punktet, med økte med over 100% i melkemengde, innen ett par timer. Meget effektivt for meg!
 
(Kan sende pm med hennes navn og nr, så kan du ta kontakt med en akkepunktør i nærheten av deg, hvis h*n ikke vet åssen en gjør det, så ring da evt. henne jeg vet om)
 
(husk og få nok søvn, mat og drikke, det hjelper på å øke produksjonen)

Sikkert et skudd i blinde å spørre om noe på en så gammel tråd, men jeg er desperat!! Akupunktøren som hjalp deg, er det mulig å få navn og tlf nr? Hvis ho fortsatt praktiserer
 
Back
Topp