Akupunktur erfaring??

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Nå er jeg egentlig villig til å prøve ALT. Orker ikke tanken på å gå å være så kvalm/energiløs i ca 4 uker til. Leste her at noen hadde hatt gode erfaringer med akupunktur. Kom gjerne med synspunkter og erfaringer. Jeg er 7+5 i dag og i grisedårlig form ;)

Da har jeg fått time i morgen og er spent ;) JEG HAR TROA!!! om ikke annet enn placebo-effekt så er det helt greit :)

gleder meg til oppdatering:-) har tenkt tanken selv pga jeg er helt utslitt...

Sniker fra april, jeg prøvde øreakupunktur mot kvalme og det funka fjell :)
Så akupunktur anbefales på det sterkeste :)

Gått jevnlig til akupunktur for hodepine og ble helt kvitt det, så har virkelig troa på disse nålene. Jeg heier!!

Jeg tok ak.p. for å bli gravid og for kvalmen med jentungen. Funket helt fantastisk :D

Jeg tok ak.p. for å bli gravid og for kvalmen med jentungen. Funket helt fantastisk :D

Ååååå så bra å høre gode erfaringer!! Trenger virkelig ett halmstrå å klamre meg til da jeg er meget fortvilet for øyeblikket.... Mange behandlinger du hadde med kvalmen da Unemi??

Ååååå så bra å høre gode erfaringer!! Trenger virkelig ett halmstrå å klamre meg til da jeg er meget fortvilet for øyeblikket.... Mange behandlinger du hadde med kvalmen da Unemi??

Husker ikke hvor mange det ble, men holdt på noen uker. Kvalmen ga seg litt til slutt, så da sluttet jeg. Det gikk goså helt fint :D

Jeg hadde en god opplevelse under timen i dag :) Ble veeeeldig trøtt og avslappet... noe som var utrolig deilig etter at kroppen har vært som en stram streng :) Skal tilbake igjen på tirsdag så blir spennende å se hvordan dette utvikler seg :)

Så bra du hadde en god opplevelse:) blir moro å høre fremover om du syns det hjelper:)
Kan jeg spør hva du betaler for en time?

Betaler 350 kr for timen :) Ingen form for henvisning. Fant klinikken på gule sider :) ja, jeg håper dette skal hjelpe :)

Jg gikk jevnlig på akupnkt under d forrige graviditeten, det hjalp veldig!! slet med migrene også da, mn den forsvant i flere år etter noen runder med fotsoneterapi. Ja til alternativt, samma om det er placebo eller ikke - så lenge det hjelper ;)

gikk forrige gang.. det var pga bekkenløsninga.. og mot slutten var det for at det skulle modne :) funka ikke så mye på bekken syns jeg.. men var på sjekk på sykehuset dagen før termin.. og da var alt modent og klart.. og di tok vannet ;)

Back
Topp