Akupunktur+ «moxasigar»- erfaringer anyone?:)

Ballerinaen-b0lle2B

Betatt av forumet
Var igår å fikk noen nåler her og der pga bekkenplager +at Knøtt ligger i seteleie. Fikk med meg en slags sigar (Moxasigar?) hjem for å la den varme/trigge punktene hvor nålene var satt ift å påvirke babyen til å snu seg.

Har ny time til akupunktur tirsdag og onsdag, og fikk beskjed om å bruke den «sigaren» morgen og kveld hver dag, inntil evt babyen snudde seg.

Saken er at den moxasigaren brant opp fortere enn svint! Vi fikk tatt 15min på hver tå igår, men når vi skulle bruke siste rest idag så falt den helt fra hverandre (smuldret opp). Noen som har erfaringer med dette?:b Lurer på om vi gjorde noe galt siden den brente så fort, eller siden den smuldret opp[emoji85] Litt kjedelig å ikke fortsette prosessen som planlagt. Vurderer å ringe føden å spørre om råd, for det var ved poliklinikken på sykehuset jeg fikk og får behandlingen.

Ift «reaksjoner» foreløbig hadde jeg vanvittig mye kynnere og smerter igår. Leser på nett om denne typen behandling at det er et av resultatene som kan bli av å trigge punktene. Det er på en måte at hormonene skaper muskelsammentrekninger i livmoren slik at babyen blir trigget til å snu seg[emoji854] Veldig interessant og spennnde! ...tror dog Knøtt enda ligger i seteleie. MEN kanskje litt mer til siden/lenger ned.[emoji28]

Setter stor pris på alle innspill![emoji120]

Sniker fra mai. Jeg brukte moxa i 10 dager + akupunktur en dag i uka for å få babyen til å snu seg. Hadde ikke et problem med at den smuldret opp. 1 "sigar" fikk jeg brukt 2 behandlinger på. Jeg skulle bare gjøre det 1 gang om dagen i 15 min. Så på 10 dager brukte jeg 5 "sigarer".[emoji4]
Byttet side på sigaren hver dag da, fortsatte ikke på den siden vi først begynte på.

Lykke til, håper det funker for deg! Jeg tror det funket med meg, for mini snudde seg rett ettet 2 akupunkturtime [emoji106] om det var tilfeldig kan godt hende, men jeg velger å tro at det var moxan!

Sniker fra mai. Jeg brukte moxa i 10 dager + akupunktur en dag i uka for å få babyen til å snu seg. Hadde ikke et problem med at den smuldret opp. 1 "sigar" fikk jeg brukt 2 behandlinger på. Jeg skulle bare gjøre det 1 gang om dagen i 15 min. Så på 10 dager brukte jeg 5 "sigarer".[emoji4]
Byttet side på sigaren hver dag da, fortsatte ikke på den siden vi først begynte på.

Lykke til, håper det funker for deg! Jeg tror det funket med meg, for mini snudde seg rett ettet 2 akupunkturtime [emoji106] om det var tilfeldig kan godt hende, men jeg velger å tro at det var moxan!

Takk for svar![emoji51][emoji108]

Føler meg litt teit her, men de 15 minuttene; var det 7,5 min per fot eller 15min på hver fot? (Lurer på om jeg har missforstått der)

OG hvor fikk du flere «sigarer» fra?:b Fikk bare en hos hun jordmora som satte nålene. Jeg spurte heller ikke om fler[emoji28]

Krysser fingre for at det funker tilslutt! Har hatt enormt(!!) mye kynnere siden akupunkturbehandlingen! Leste på nett at det er kynnerne som Skal trigge lillingen til å snu seg[emoji51][emoji120][emoji854]

Back
Topp