Akupuktur gravid Bekkenløsning..

Jannike1

Glad i forumet
Er det noen som har prøvt Akupuktur mot bekkenløsning...Fysioterapauten min vurderte og sette det på meg neste gang eg skal til han...Har litt panikk for llllange nåler eg.. Har det funka for dere?
Eg er veldig plaga med bekkenløsning..Er i uke 26 snart 27..Har jo bare nesten 3 månder og gå på denne måten..Er dritlei..Våken nesten heila natten pga at eg har så vont i bekknet og beina.

Første svangeskap gikk jeg til fysio mot bekkenløsning, og det hjalp minimalt..

Andre svangerskapet fikk jeg akupunktur, gikk til man. teraput og det hjalp masse. Så jeg har god erfaring, men var jo litt begge deler da (både man.terapauten og akupunkturen som hjalp da) !

Edit: Det gjør ikke vondt i det hele tatt. Syns jeg hvertfall! Det eneste er at det er litt vondt å ligge i ro på ryggen med nålene, men min JM (som satt nålene) ba meg legge meg i ei god stilling, så jeg lå på siden med pute mellom beina. Og det hjalp masse [:D] Slappet skikkelig av, og det gjorde bare godt...

jaaa gjør det, livet blir helt supert etterpå

angrer så på at jeg ikke gjorde det tidliger i svangerskapet[:)]

Jeg hadde veldig god hjelp av akupunktur i forrige svangerskap. Kunne ha store problemer med å gå da jeg kom inn, og var allerede bedre på vei ut. Merket som regel etter et par uker at det var på tide med ny time.

Funka ikke på meg [:(]
Men kjør på! Det må jo funke på noen [:D]

ORIGINAL: lille nuppa

jaaa gjør det, livet blir helt supert etterpå

angrer så på at jeg ikke gjorde det tidliger i svangerskapet[:)]

Samme her! [:D]
Angrer også at jeg ikke prøvde det i mitt første svangerskap, med tanke på hvor mange dager jeg "kastet bort" i senga.. [&o]
Jeg fikk et nytt liv etter at jeg forsøkte akupunktur, og gikk fra å være så og si sengeliggende til å kunne fungere greit selv med veldig bekkenløsning. [:)]

Då skal eg kjøre på ![:D]  Bynner og se frem til dette no.. 

Back
Topp