Akto Graco bilstol med base

veldig fornøyd med vår. koster vel rundt 2000 ny. truuuur eg[:)]
De er jo litt tyngre enn f.eks maxicosi, men eneste beringen vi har hatt er til og fra bil fra huset, og da har eg ikke sett på det som noe problem.

ORIGINAL: arw1

De er jo litt tyngre enn f.eks maxicosi, men eneste beringen vi har hatt er til og fra bil fra huset, og da har eg ikke sett på det som noe problem.

Samme her..
Og jeg har kjøpt graco Mirage trille også så jeg kan sette bilsete på trilla så slipper jeg å ta ungen ut bare for en liten rask handletur [8D]

er fornøyd med den... vi kjøpte vår på salg...
Eneste jeg ikke likte med den er nykontrekket i den, Tuva ble svett av det, så skal legge inn nytt trekk til neste mann skal bruke den...

Dette må være skrivefeil eller??? Vi har hatt akta graco og den var MYE lettere enn maxicosi. Fikk nesten litt sjokk da jeg skulle bære det setet for ei venninne av meg var blytungt syntes jeg.

Vi har vært superfornøyd med våres, og jeg anbefaler det[:)]

Har ikke hatt det selv, men skal ha det neste gang. Har hørt fra mange som er kjempefornøude med det setet. Koster 14-1500 kr på kidsandcare.no

ORIGINAL: mammagullet

Dette må være skrivefeil eller??? Vi har hatt akta graco og den var MYE lettere enn maxicosi. Fikk nesten litt sjokk da jeg skulle bære det setet for ei venninne av meg var blytungt syntes jeg.

Vi har vært superfornøyd med våres, og jeg anbefaler det[:)]

mulig eg tar feil altså..... men d e det eg har hørt [;)]

Vi har hatt den bilstolen og har likt den kjempegodt. Vi kjøpte også den billigste trillen(Mirage) til bilstolen, så ble det ikke så tungt å dra bilstolen med seg om snuppen sov inn og ut av butikker. Og trilla kom godt med da vi dro til syden i påska, så den bilstolen og trilla er blandt mine beste kjøp. Og jeg tar vare på de tingene så jeg kan bruke de om vi får flere barn [:D]

Du kan få kjøpe min, brukt i noen mnd[:)]

vi har det sete, er kjempe fornøyd:) men det er litt tungt og klumpete:p

Vi har vært kjempefornøyd med den stolen! Kommer til å kjøpe deet igjen hvis vi får flere barn. Kalesjen er kjempegod i forhold til Maxi Cosi sin!

fornyd, men fikk klam baby i setet på sommeren og selene var for korte da Lisa var 7 mndr i vinter med vinterklær.. iallefall når man flytter selen opp til overset hakket.. så det er min erfaring.. dumt med korte seler.. men kjekt med base:)

Jeg var veldig fornøyd. Kjøpte i Sverige, så betalte ikke mer enn 1300kr, da med base;)

Back
Topp