Aktivitetstråden

MaggieMay

Flørter med forumet
Nå som flere og flere begynner å føle seg bedre og kanskje har litt mer overskudd, så kan vi jo motivere hverandre til å være fysisk aktiv:happy:

Har du vært fysisk aktiv i dag? De beste øvelsene og treningsformene for gravide? Har du noen gode tips?

Jeg tatt på meg refleksen og tatt ei litta 45 minutter med rask gange etter middag! Godt for kropp og sjel:)

Jeg har type 0% energi for tiden men jeg klarte å karre meg ut på en liten gåtur nå :) Savner styrketrening! :sorry:

Jeg håper også på overskudd til å snaaaart kunne bidra i denne tråden :banghead:;)

Jeg rakk akkurat å kjenne at energien var på vei tilbake før jeg ble skikkelig forskjølt :( håper på å bli frisk igjen snart og kanskje få litt energi til eksamen neste uke :shy:

Jeg har fri i dag, og skal på trening en tur etter å ha levert storesøster i barnehagen ☺️ Hører på Jan Thomas og Einar eller Hegseth og Harm på øret, da går tida

Endelig en treningsøkt! Ble faktisk litt pushet av denne tråden :) Ble en kort, men god økt:

1000 m roing
10 squats med vekt x 3
500 m roing
8 push-ups på knærne x 3
500 m roing
10 sidehev på hver arm x 3
250 m roing x 2

Tok godt i på de korte dragene, men tok meg god tid til pauser mellom alt :)

Går mye på ski. Og mye i skogen når det ikke er skiføre. Synes ski er super trening. Vurderer også å begynne å svømme 1 gang i uka.

Endelig en treningsøkt! Ble faktisk litt pushet av denne tråden :) Ble en kort, men god økt:

1000 m roing
10 squats med vekt x 3
500 m roing
8 push-ups på knærne x 3
500 m roing
10 sidehev på hver arm x 3
250 m roing x 2

Tok godt i på de korte dragene, men tok meg god tid til pauser mellom alt :)

Så deilig!!! Godt å få litt energi igjen til å trene og holde kroppen i gang :happy:

Går mye på ski. Og mye i skogen når det ikke er skiføre. Synes ski er super trening. Vurderer også å begynne å svømme 1 gang i uka.

Ski er sinnsykt bra trening, tungt om føret ikke spiller helt på lag. Her er det ikke skiføre enda.. Vurderer svømming jeg også, der vi bodde før var det tilbud om gravidtrening i vann (drevet av jordmor) en dag i uka.

Tok 10 squats i går :p

Parkerte nede i byen idag og gikk opp til jobb. 40 min! :dance011

Problemet er at nå må jeg gå helt ned igjen snart... Ikke fullt så motiverende på ettermiddagen som på morgenen. ;)

Jeg har planer om å begynne å svømme når formen er litt bedre :)

Back
Topp