Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det får alleHei
Noen som har fått påminnelse/beskjed om aktivitetsplikt ifra NAV når man ha vært sykemeldt i 8 uker?
Ja det får alledu utarbeider en plan sammen med arbeidsgiver (du kan sitte hjemme, trenger ikke møte på jobb for å gjøre det på nav.no). Hvor dere beskriver situasjonen kort og hvilke tilrettelegginger arbeidsgiver kan gjøre for deg. For min del har jeg hyperemesis, men allikevel har vi (jeg og arbeidsgiver) skrevet i oppfølgingsplanen at «ved eventuell bedring kan hjemmekontor og kontorarbeid (er lektor) være et alternativ, slik at arbeidstaker kan arbeide fleksibelt når formen tillater det». Pass også på at det kommer tydelig frem i sykemeldingen at du er gravid HVIS du er sykemeldt pga graviditetsplager. Da får du på et vis unntak fra dialogmøter osv.
Fastlegen skal fylle ut noe om diagnose og prognose osv i hvertfallHei igjen
Skal fastlegen godkjenne oppfølgingsplanen?
Jeg fikk bare svar fra nav at jeg var fritatt
Trengte ikke gjøre noe. Fikk vedtak samme uken jeg forventet at de kom til å spørre om aktivitetsplan.Hvor fort fikk du svar? Hos meg står det at planen evalueres den 1.juni.