Aktivitetsnivå

Overraskelse

Glad i forumet
Desemberlykke2017
Hvor aktiv er de små nå?

Her går det i hundre hele tiden:bag: Det skal hende noe hele tiden, hater å være alene og jeg får ikke gjort noe mens han er våken:facepalm:
Han sitter kanskje i 3 minutter å leker seg før han krever at vi er tilstede igjen. Tv-en er bare å glemte å «kjøpe» seg en liten pustepause. Skal opp i armene, men ned like fort som han kom opp. Kjenner jeg er sikkelig sliten fortiden:facepalm: Kan ikke huske at de to eldste var SÅ aktiv som han.

Flere som har det slik nå om dagen?
 
Høres veeeldig kjent ut! Bare at jeg ikke får gjøre noe alene. Gå på do uten henne kan jeg bare glemme! Veldig slitsomt, det kan jeg skrive under på
 
Akkurat samme her og. Ikke et øyeblikk uten full fart. Høyt og lavt hele tiden. Gleder meg nesten til å begynne på jobb etter ferien, blir så godt å slappe av et par minutter her og der :hilarious:
 
Høres veldig kjent ut, slik er det her for tida:dead: vanligvis har han vært flink til å sitte for seg selv og leke, men nå går ikke det. Han sutrer hvis han ikke kommer opp, men skal ned like fort. Og å klatre på alt, det er kjempegøy. Han har kul i panna og blåmerker :sorry:
 
Så bra at vi er flere i samme situasjon:nailbiting: selv om det hadde vært kjekt med roligere aktivitetsnivå på de. Følte min var så aktiv i forhold til de andre barna på hans alder:rolleyes: Men vi er på normalen:hilarious:
 
Back
Topp