Aktivitetsnivå

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Har de to siste dagene merket endring på aktivitetsnivået.. Jeg kjenner jo bevegelse innimellom, men ikke på samme nivå som tidligere.. Har stresset meg skikkelig opp nå, for har ikke kjent noenting siste 1 1/2 timen, men det kan jo hende han sover stakkars.. Sitter og drikker slush nå i håp om en reaksjon.. Kjenner dere noe forskjell?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Forskjell her også.. ikke like mye spark, men mer rulling/dylt. Så det kjennes ikke like godt gjennom dagen.. begynner nok å bli trangt der inne.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg dro innom føden for noen dager siden for å sjekke..siden jeg synes det var annerledes.. hun sa der at det er helt normalt i denne tiden. Men om du er bekymret dra innom sykehuset for en sjekk, føles mye tryggere etterpå:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja sikkert forskjell nå så seint.. :) ser om jeg tar en tlf til føden.. Han begynte å hikke og beveget seg litt tidligere.. Er bare vant til full fest, så litt rart..

Sitter på føden og venter nå.. Sikkert ikke noe galt, men jeg klarte å lese meg opp til panikknivå.. :/

Så bra at du får det sjekka hvis du er nervøs! Ikke greit å gå rundt å være bekymret. Alltid bedre med en sjekk for mye enn en for lite:)

Sitter på føden og venter nå.. Sikkert ikke noe galt, men jeg klarte å lese meg opp til panikknivå.. :/

Jeg har og vært der, i panikk over at noe er galt. Lykke til, håper alt er bra med både deg og lille! Skriv hvordan det går da!

Er paranoid og redd hver eneste dag :p Hu sparker sjeldent tidlig, og det er jo helt klart forskjell på sparkingen nå og før. Det er mer bevegelser, og de kjennes ikke alltid like godt. Kjenner alltid mye på kvelden, men panikken kommer hver morgen :p

Hvordan gikk det på sykehuset?

Da har jeg vært på sjekk.. Han har snudd seg med ryggen ut og sparker dermed innover, så jordmor skjønte veldig godt hvorfor jeg hadde merket forskjell på bevegelsene.. Alt i sin skjønneste orden.. :)

Fint at du dro innom føden da, man skal ikke gå rundt og bekymre seg! :) og flott at alt er fint med babyen;)

Jeg har også hatt det slik de to siste dagene. Er i uke 34 nå. Har foreløpig hatt nok bevegelse til å ikke ringe føden, men passer på. Har også lurt på om hun har endret retning inne i magen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk beskjed om å bare komme inn igjen dersom jeg var bekymret. Følte jeg ble tatt veldig alvorlig og at de ville vi skulle følge med og si fra.. :)

Min lille turbofrøken har roet seg siste dagene. Lurer på om det har med varmen å gjøre? At jeg er hoven og sliten? Hva tror dere? Er i uke 35. I natt vurderte jeg ringe sykehuset da jeg ikke klarte vekke henne på 1 time, men klarte det til slutt. Nå dulter hun rundt men ikke så mye som forrige uke.. blir bekymret.

De sa det til meg at det har noe å si at det er varmt ute. Fikk beskjed om å passe på å få i meg nok vann. Kanskje hun også har flyttet på seg? Hvis du er bekymret ville jeg ringt og spurt.. Når legen dulta til magen min for å få en reaksjon, så var d ikke så pysete som jeg gjør d, nesten vondt så hardt dytta ho..

Back
Topp