Aktivitetsklokke

4barnsmamma to be

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Noen av dere som har det? Vurderer å kjøpe en klokke med skritteller til de to eldste til jul, men strever med å finne noen der man lett kan se hva klokka er. Noen tips? Får jo lyst på en selv også når jeg klikker meg rundt i nettbutikkene... Bruker dere den, eller blir man lei av den etter kort tid?

Det tenkte jeg å ønske meg til jul av samboeren. Men det koster jo en hel formue for de som er "best i test" osv.

Haha.. Var kanskje ikke så relevant. Men har hørt mye bra om FitBit og Polar. Og den fotballfrue har såklart. Men den er hvertfall dyr. Iiik. Men er de glad i å trene, kan jeg se for meg det er veldig morsomt å ha. Men hadde ikke giddi å invistert i noe sånt om det er liten interesse til trening.

Jeg har FitBit og synes den er veldig god. Har ikke brukt den siden jeg fødte fordi jeg liker ikke å ha noe på armen med tanke på lille. Er så redd å for å hekte eller skrape henne med den:p

Til helt dagligdags bruk vil jeg anbefale garmin vivofit, har brukt denne i 2-3 år, denne trenger ikke lades opp slik mange andre må. Er det mer treningsrettet ville jeg gått for polar m400.

Var spennende i 2-3 mnd, så ble jeg drittlei av å ha den på armen, så nå ligger den i skuffen og piper etter å ta flere skritt[emoji23]

Tusen takk for mange gode svar med deres erfaringer! Det de trenger er egentlig en klokke som de bruker, så i håp om at det er litt morsommere og mer stas, tenkte jeg på en aktivitetsklokke.

Til helt dagligdags bruk vil jeg anbefale garmin vivofit, har brukt denne i 2-3 år, denne trenger ikke lades opp slik mange andre må. Er det mer treningsrettet ville jeg gått for polar m400.
Flott! Takk! Der tror jeg jammen jeg fant hvilken klokke de skal få: Garmin vivofit! Den ser ut til å være akkurat det jeg lette etter. Takk! :joyful:

Fikk Garmin vivosmart HR i høst av mannen min og er veldig fornøyd med den. Gikk sport i bruk av skritteller'n en periode. Ellers godt synlig klokke. Kan til tider være noe irriterende med alle varsler fra Facebook og Snapchat om det er mye men levelig ;) Den er koblet til iPhone - som jeg alltid har på lydløs. Også kjekt at innkommende anrop vises tidlig på klokka med navn eller nummer.

Back
Topp