Aktivitetskalender er genialt

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Aktivitetskalender er ikke bare overraskende morsomt for barna, det er også helt genialt for foreldre som meg som gjerne skulle utsatt ting. Vi har en aktivitetskalender med aktiviteter av typen juleforberedelser, ikke av typen gaveaktiviteter. Pussig nok elsker ungene den kalenderen mer enn pakkekalenderen, og de er virkelig bestemte på at aktiviteten skal gjennomføres. Jeg liker å utsette ting eller gi opp halvveis, nå er det helt umulig. I dag var aktiviteten å kjøpe og lage julegaver. Etter 4-5 butikker var jeg lei, men Felix krevde at vi fortsatte helt til alle julegavene var kjøpt. Selv om det er litt slitsomt der og da med to viltre smårollinger og ørten handleposer, så er det utrolig deilig å være i rute med alt før jul. :D

Er det flere som begynner å bli klar til jul?
 
Det hørtes godt ut å komme skikkelig i gang! =)
Vi er ikke helt der... :p
Mannen har ferie fra fredag av, så vi starter skikkelig i helgen.
 
Høres lurt ut med sånn kalender ja, da er man jo helt nødt til å gjennomføre ting :)

Julegavene er pakket og sortert etter hvor de skal, småkakene er under baking og det kommer stadig noen nye juleting fram her.... Men ferdig er jeg nok ikke for det....

Skal jo kose oss med det siste de neste dagene frem til jul også da :)
 
Så lurt med ferie før jul da Fru H. Mannen min har tatt ferie i romjulen. Det blir sikkert koselig det også, men enste år tror jeg at jeg skal be ham om å heller ta noe av ferien før.

Felix skal ha 4 dager med juleforestilling nå, og jeg skal ha 3 nattevakter og noen sovedager, så vi var avhengig av å ha gjort det meste litt tidligere i år.
 
Back
Topp