Aktivitetsarmebånd

Har fitbit hr. Liker sånn sett alt med den. MEN jeg tror jeg er allergisk mot båndet. Blir helt rød og kløete på huden under klokka. Og nå i det siste lader den ikke skikkelig.

Så kunne heller tenkt meg en ny [emoji23] Hører skryt om polar klokkene da
 
Jeg har nå Fitbit Charge hr. Den har vel gått ut av produksjon tror jeg, er vel Charge 2 som har tatt over.
Jeg er superfornøyd med Fitbit generelt, men mine armbånd har vært av elendig kvalitet. Er på mitt tredje på 1 1/2 år! Og nå er det på tide å bytte inn igjen :(
Men appen er lett å forstå og armbåndet fungerer bra. Ser at Charge 2 er litt annerledes enn Charge og Cahrge hr, men det er vel en vanesak. Jeg har ingen erfaring med de andre i Fitbit. Ville ha et armbånd som var enkelt, men samtidig hadde det jeg trengte, og der passet Charge inn. Håper at kvaliteten på selve armbåndet er bedre på Charge 2. Men jeg har jo fått byttet inn gratis uansett så jeg har ikke tapt penger på det.
 
Har fitbit Alta, veldig fornøyd, eneste minuset er at d ikke registrerer etasjer. Appen er lett å forstå og har god oversikt. Tror jeg vil kjøpe ny om ikke så lenge til en som og måler puls. Men fikk den til bursdagen i fjor bare [emoji12] venter å ser etter jobbstart nå hvor mye jeg faktisk bruker den da, har ikke lov å ha den på meg på jobb ☹️
 
Vivofit

Armbådet ga tapt etter en stund, men jeg kjøper billige på ebay og bytter etter humør. Lades må den ikke, og batteriet skulle leve minst et år, vel, jeg har hatt den i 2,5 år nå.
 
Har fitbit alta og er strålende fornøyd! Liten og nett klokke og oversiktlig app. Gøy å se søvnmønster også. Har pulsklokke fra polar i tillegg så da savner jeg ikke pulsmåler på den daglige bruken av fitbiten;)
 
Har fitbit hr. Liker sånn sett alt med den. MEN jeg tror jeg er allergisk mot båndet. Blir helt rød og kløete på huden under klokka. Og nå i det siste lader den ikke skikkelig.

Så kunne heller tenkt meg en ny [emoji23] Hører skryt om polar klokkene da

Samme blir jeg! Trodde det bare var meg [emoji14] Veldig fornøyd med klokka generelt, men jeg kan jo ikke bruke den og kjenner det sitter langt inne å bruke 800 kr på bånd i skinn...

Edit: har Charge 2, men armbåndet er sikkert likt siden vi reagerer begge to :)
 
Last edited:
Har fitbit charge 2.
Jeg elsker den[emoji2] super fornøyd.
 
Jeg hadde fitbit charge hr. Fikk til jul for halvannet år siden. Veldig enkel og grei. Den begynte å ryke, så fikk ny nå i april. Garmin et-eller-annet som også måler puls. Den er større og mye mer avansert (Mer enn jeg trenger for tiden). Det diggeste med den er at jeg kan lade bare ca hver 9.dag og ikke hver 4. Samt at den sier ifra med vibrasjon når den må lades, det var noe av det som irriterte meg mest med charge. Den viste vel lav batteri hvis du så på klokka lenge, men det gjorde aldri jeg.
 
Withings, ser ut som en helt vanlig klokke, men er vanntett og måler skritt, løping, svømming og søvn. Selve klokken min er sølv, og så har jeg selv skiftet til en svart klokkerem i skinn slik at den er nøytral. Synches med Bluetooth mot app på tlf, og trenger ikke å lades.

Har hatt en fitbit variant en gang, men den måtte lades hver femte natt eller noe slikt, er mye mer fornøyd med denne withings klokken.
 
Hadde vivofit men brukte det ikke. Så om noen der ute vil ha det er det bare å sende meg en pm. Lilla armbånd, har ekstra ubrukt også.

Har Fitbit Alta nå og angrer litt på at jeg ikke kjøpte Alta HR, men det er fint til min bruk så langt. Lyst på nytt armbånd, for det blir litt klamt syns jeg.
 
Har fitbit hr. Liker sånn sett alt med den. MEN jeg tror jeg er allergisk mot båndet. Blir helt rød og kløete på huden under klokka. Og nå i det siste lader den ikke skikkelig.

Så kunne heller tenkt meg en ny [emoji23] Hører skryt om polar klokkene da

Samme blir jeg! Trodde det bare var meg [emoji14] Veldig fornøyd med klokka generelt, men jeg kan jo ikke bruke den og kjenner det sitter langt inne å bruke 800 kr på bånd i skinn...

Edit: har Charge 2, men armbåndet er sikkert likt siden vi reagerer begge to :)
Har hatt en runde hvor jeg reagerte på det; men ble mye bedre etter at jeg renset den med klorhexidin ;)
 
Har hatt en runde hvor jeg reagerte på det; men ble mye bedre etter at jeg renset den med klorhexidin ;)
Da har jeg gitt remmene et dugelig bad med klorhexidin :) Takk for tips! Håper det hjelper :) (klokka må lades da jeg ikke har brukt den på evigheter...)
 
Back
Topp