Aktivitetsarmbånd

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Har du et aktivitetsarmbånd? Hvilket? Jeg ønsker meg nytt. Jeg har en fitbit one, fitbit flex og et Sony SmartBand. Fitbit one glemmer jeg å ta på, fitbit flex har ikke skjerm og sier ikke ifra om tlf min ringer, Sony SmartBand vibrerer når mobilen ringer men tror også at jeg SYKLER når jeg er ute og triller med vogna..

Nå venter jeg på barn nr 2, er 39 uker på vei og vil gjerne ha et bånd som motivasjon for å komme meg ut! Jeg vil ha en med skjerm og har sett på fitbit Alta som kommer snart, polar a360 og garmin vivosmart hr. Jeg kunne egentlig tenke meg pulsmåler, bare for gøy. Polar er veldig snasen og fin og samme er fitbit alta, sistnevnte har ikke pulsmåler, polar er kanskje hakket mer avansert enn jeg trenger. Men akk så sexy. Jeg er bare redd for at den jeg velger ikke skal telle riktig antall skritt når jeg triller, fordi jeg holder i vogna!

Erfaringer?

Og så kommer duppedittanalfabeten og lurer på hva dette er og hva man skal med det..
Ha ha :D Det er en avansert skritteller, enkelt forklart. Jeg er duppedittfantast :D

Ha ha :D Det er en avansert skritteller, enkelt forklart. Jeg er duppedittfantast :D

En avansert skritteller faktisk :P Jeg fikk en gratis i et blad en gang, og jeg tror den teller nøyaktig, og jeg kan se hvor mange skritt jeg har gått. Ferdig snakka :P

Nei men jeg skjønner deg ;) Jeg har også slike ting jeg må ha! Ny mobil 2 ganger i året feks, for kamera på den nye modellen er jo bedre :P

En avansert skritteller faktisk :P Jeg fikk en gratis i et blad en gang, og jeg tror den teller nøyaktig, og jeg kan se hvor mange skritt jeg har gått. Ferdig snakka :P

Nei men jeg skjønner deg ;) Jeg har også slike ting jeg må ha! Ny mobil 2 ganger i året feks, for kamera på den nye modellen er jo bedre :P
Tihi! Hadde jeg hatt råd så hadde jeg lett bytta ut mobilen oftere jeg også :D

Jeg har bare polar loop, men min teller når jeg holder vogn. Regner ikke med at a360 er noe dårligere. :)

Har garmin vivofit 2. Fornøyd til mitt bruk i alle fall [emoji4]

Jeg har en enklere sak. Vivofit og den får det faktisk rett, det trodde jeg ikke så la den i lommen de første gangene.

Den klarer ikke "går rolig og bærer baby I armene da" så den kilometeren jeg av og til går på stua telles ikke

Har også Garmin vivofit med pulsbelte, brukte den masse ta jeg trilla. Skal også ha nr 2 og skal ta den frem igjen.

Jeg har Samsung klokke, som registrerer alt mulig, ikke rent aktivitetsbånd eller klokke.

Jeg har Samsung klokke, som registrerer alt mulig, ikke rent aktivitetsbånd eller klokke.
Jeg sikler på den sånn en, men jeg føler ikke jeg har råd :P Så jeg får gå for det nest beste. Så lenge jeg iallefall har muligheten til å få notifications fra mobilen på den, så får jeg være fornøyd :P

Tusen takk for tilbakemeldinger! :D Jeg ble så forbanna når jeg hadde gått den lange turen med vogna, kom hjem og skulle sjekke antall skritt, og så at sonyen trodde jeg syklet *facepalm* Så det vil jeg ikke oppleve igjen! Men det virker som om folk er fornøyde med garmin da :) Det er vel den jeg heller litt imot, siden polar a360 kun måler og lagrer puls når du gjør en spesiell treningsaktivitet.

Jeg sikler på den sånn en, men jeg føler ikke jeg har råd :P Så jeg får gå for det nest beste. Så lenge jeg iallefall har muligheten til å få notifications fra mobilen på den, så får jeg være fornøyd :P
Jeg er litt bortskjemt :p
Fikk den av mannen akkurat for å få varsler og sånn, han reiser mye i jobben og jeg jobber som frisør,så da er det greit å få varsler på hånden I tilfelle det er noe med barna eller han, så slipper jeg å sjekke telefonen hver gang den piper :)

Jeg er litt bortskjemt :p
Fikk den av mannen akkurat for å få varsler og sånn, han reiser mye i jobben og jeg jobber som frisør,så da er det greit å få varsler på hånden I tilfelle det er noe med barna eller han, så slipper jeg å sjekke telefonen hver gang den piper :)
Veldig lurt! :D Heldigfis altså!

Har fitbit charge hr og er veldig fornøyd med den, bruker den hele tiden, lader mens jeg dusjer. Eneste jeg synes den mangler er at den kunne gitt beskjed når jeg får SMS også :)

Back
Topp