aktiviteter

87snuppa

Betatt av forumet
Hva gjør dere om dagen for å aktivisere/stimulere babyene deres? Synes det er vanskelig å finne på noe hver dag :P syns mange ganger det kan virke som om han blir lei el kjeder seg.. [:'(] så hva finner dere på om dagen?

Er enig!! Vi leser litt og synger litt[:)] Men jeg syns det er fint at hun kan ligge på babygymmen alene og lage lyd osv. Jeg leker med henne også på babygymmen. Noen ganger så sitter hun i vippestolen og jeg tar henne med meg rundt om i huset viss jeg skal gjøre ting litt her og der[:D]

Det syns jeg er vanskelig også, føler jeg er ganske dårlig på det. Her ligger ho mye i babygymmen eller i lekegrinda.. kan ligge der lenge.. Prater og koser litt..

Vi synger, leker på matta sammen, han sitter i vippestolen med vibrering og leke foran,  han ligger på gulvet og "leker". Så går vi tur, er borte på treff og besøk [:)]

ORIGINAL: Sukkerklompen

Er enig!! Vi leser litt og synger litt[:)] Men jeg syns det er fint at hun kan ligge på babygymmen alene og lage lyd osv. Jeg leker med henne også på babygymmen. Noen ganger så sitter hun i vippestolen og jeg tar henne med meg rundt om i huset viss jeg skal gjøre ting litt her og der[:D]

Vi triller også mye ute eller jeg bærer henne med babybjørn,slik at hun får sett seg litt omkring. Vi er på babysvømming 1 gang i uken og koser oss.
Så er vi ofte på besøk hos andre med barn,slik at hun får leke med dem[;)]

Back
Topp