Aktiviteter

Vi begynner på babysvømming om en måned. Vurderer babysang også, for hun elsker å bli sunget for. Åpen barnehage drøyer jeg med til hun er litt større og kan bevege seg litt, gjerne krype, så hun kan komme til-fra de barna hun vil selv. I tillegg har vi barselgruppa. Kjenner at jeg ikke liker å ha for mye fast, som regel er det nok for meg å trille tur, gjøre husarbeid og slappe av i sofaen når jeg kan. Tenker at både babysang og åpen barnehage blir kjekt når hun trenger mer aktivisering og har litt utbytte av å se andre barn :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her. Blir bare babysvømmingen jeg betaler for som jeg "må" dra på.

Tror vi muligens skal begynne på noe mor og barn trening også :) kjenner jeg har behov for å begynne å trene litt skikkelig igjen nå! :)

Lillegutt 5/3-14 <3
Å, det ville jeg gjerne gått på også! Men tviler på at det finnes noe sånt her. Jeg er fra Oslo, så det å bo i en liten by er litt kjipt noen ganger når man er vant med å ha et godt utvalg av ting man kan finne på.
Men ellers er det veldig koselig i byen her altså;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi må nok kjøpe oss en pulk, for jeg vil gjerne gå på ski!
Nå har vi akkurat flytta, så bor veldig nærme skiløypa. Håper på å finne en fin brukt pulk til en god pris, for det er så dyrt!

Vi må nok kjøpe oss en pulk, for jeg vil gjerne gå på ski!
Nå har vi akkurat flytta, så bor veldig nærme skiløypa. Håper på å finne en fin brukt pulk til en god pris, for det er så dyrt!

Vi skal også ha pulk, håper også på å finne brukt. Er litt dyrt å kjøpe nytt.. Irriterer meg at mamma solgte pulken fra lillebror var liten :p

Er kun babysvømming 30 min herfra, så det er ikke noe vits i. Pleier å være med på barseltref en gang i mnd, men er usikker på hvordan dette vil passe med sovetidene hennes fremover. Tror ikke pappaen vil være med på det uansett ;-P Jeg begynner jo i jobb neste mnd. Men kan heller ta henne med når hun blir større og det passer bedre :-)

Har fånne ut at det er det "dumme" med å få barn tidleg på året. Sommarferien øydelegg litt for slike felles aktiviteter dersom ein kun skal vera i permisjon 100%... Håpar på å få til babysvømming, men har mine tvil :(

❤️Gutt 24.02.14❤️

Har fånne ut at det er det "dumme" med å få barn tidleg på året. Sommarferien øydelegg litt for slike felles aktiviteter dersom ein kun skal vera i permisjon 100%... Håpar på å få til babysvømming, men har mine tvil :(

❤️Gutt 24.02.14❤️
Kan jo starte du da, så kan barnefar ta over. Du får lære han det du har lært bare:)

Dere som har vært på babysvømming tidligere, hvordan var det? trives barna deres i vann?

Vi starta med babysvømming allerede da han var 6 uker. Har stortrivdes fra første stund så jeg gleder meg skikkelig til å starte opp igjen neste tirsdag :-)

Dere som nevner babacafe og trillegrupper, hvor er dere fra? Jeg bor jo i Oslo, og det burde jo finnes noe jeg kan gå på! Men så er jeg jo ikke herfra så jeg kjenner liksom ikke til så mye. Hs nevnte en trillegruppe som gikk i mitt område (Østmarka), men jeg finner ikke info om det noe sted. ...

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Å, det ville jeg gjerne gått på også! Men tviler på at det finnes noe sånt her. Jeg er fra Oslo, så det å bo i en liten by er litt kjipt noen ganger når man er vant med å ha et godt utvalg av ting man kan finne på.
Men ellers er det veldig koselig i byen her altså;)

Samme her. Er ikke noe slik trening her

Vi starta med babysvømming allerede da han var 6 uker. Har stortrivdes fra første stund så jeg gleder meg skikkelig til å starte opp igjen neste tirsdag :-)

Dere som nevner babacafe og trillegrupper, hvor er dere fra? Jeg bor jo i Oslo, og det burde jo finnes noe jeg kan gå på! Men så er jeg jo ikke herfra så jeg kjenner liksom ikke til så mye. Hs nevnte en trillegruppe som gikk i mitt område (Østmarka), men jeg finner ikke info om det noe sted. ...

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen
Fikk info via hs

Her har de mor og barn trening, men da må jeg være medlem på treningssentertet... :( Så da står jeg over...

Back
Topp