mamma 30.01.08
Glad i forumet
Noen som har vært der og har noen gode tips? Vi skal i siam park og loro dyrepark, men er det noe ellers man Bør få med seg? Vi reiser neste helg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki. Vi har med en 2 åring også. Mulig å bruke en trille der? Han er flink å gå selv altså, men om det er veldig langt så vil han nok bli sliten.Teide!!! Ta med dere gode klær bare
Vi vandret også i en dal, husker ikke hva dem heter, men egner seg for litt større barn, typ 8+
Finnes også en vannpark der
Så spennende! Var det lett å finne sånne båter som tar folk med ut?Vi var på båttur og så på delfiner![]()
Vi reiste med Star Tour (Tui), så vi bestilte tur gjennom deSå spennende! Var det lett å finne sånne båter som tar folk med ut?
Vi reiser med Ving, men de har sikkert noe liknende de også☺Vi reiste med Star Tour (Tui), så vi bestilte tur gjennom deVil tro det er ganske greit å finne en sånn type tur på egenhånd også
![]()
Vil jeg troVi reiser med Ving, men de har sikkert noe liknende de også[emoji5]
Ja var litt det jeg også tenkte☺ kan bli mye av strand og bad, så da tenkte jeg at vi må se noe annet også. Husker du ca hva det kostet? Vi reiser med litt stramt budsjett, men med all inklusiveVil jeg troSynes alltid det er greit å hoppe på noen sånne dagsturer for å bryte opp litt
![]()
Tror ikke det var mange hundrelappene ekstraJa var litt det jeg også tenkte[emoji5] kan bli mye av strand og bad, så da tenkte jeg at vi må se noe annet også. Husker du ca hva det kostet? Vi reiser med litt stramt budsjett, men med all inklusive