Aktiviteter med baby

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Har dere begynt eller planer om å gå på noe aktiviteter med babyen?
Jeg tenker hvertfall at jeg må være med på noe for å sosialisere med litt. Turistforeningen arrangerer trilleturer en dag i uka, så det skal jeg hvertfall være med på. Det er bare å møte opp uten å melde seg på, så det er jo veldig greit:)
Så vurderer jeg babymassaje, babysang eller babysvømming.
Må bare få inn litt rutiner først, og bli mer kjent med babyen;) Hun er jo fortsatt litt liten:)

Vi var på babysvømming med storebror, og håper vi får til det med Stella også. Men nå har vi jo han andre å ta hensyn til også, så det er mulig jeg må dra alene denne gangen. Ellers er jeg veldig glad i å trille lange turer alene jeg da ;) Men er med i en gruppe med mødre fra Østfold som møtes til felles trilleturer også :) Satser på å treffe de etterhvert. Må komme seg ut - blir gæærn av husets fire vegger hele tiden! Veldig glad for at det nå kjennes ut som om bekkenet er bra igjen - så kan jeg bevege meg masse :)

Barselyoga og babysang (gratis i sjømannskirken). Tenkte å begynne etter påske.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det trilleturer med og uten barselgruppe tenker jeg, babysang etterhvert (storesøster var 3 mnd når vi begynte, helt perfekt), også har jeg noen venninner med barn også som jeg kan treffe. Har ikke så mye tid denne permisjonen, når storesøster skal leveres og hentes i barnehage hver dag!

Vi skal være med i barselgruppe og gå på babysang i alle fall :) mulig vi skal gå på barselpilates eller barselyoga også :)

Å, hvor har de barselpilates? Det yogagreiene gidder jeg ikke, men pilates er digg trening! :)

I Moss- på et sted som kalles "det gule huset". Gikk på det med eldste. Kjempegod trening!

Barselgruppe, babykino, barnas turlag, kanskje babysang, babysvømming gjorde vi sist, gidder ikke bruke penger på det igjen, da jeg føler jeg husker det meste, men kommer definitivt til å ta med lillebror på bading :)

Babykino har de her også, det hadde jeg helt glemt. bare dumt det er samtidig som trillegruppa.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Med storesøster var vi på baby kino ofte. Genialt opplegg :) håper jeg får tid å annledning nå også :)

Babykino har de her også, det hadde jeg helt glemt. bare dumt det er samtidig som trillegruppa.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tenkte å gå på de filmene jeg liker, også ta barnas turlag ellers :)
Elsket babykino med storesøster, var nesten hver uke, kjenner behovet for kino ikke er like stort denne gangen, så blir nok 50:50 nå :)

Babykino begynner kl 10 her, det er tidlig det!

Back
Topp