aktiviteter med 1 åring

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Hei :)

Har dere noen råd om hvordan aktiviteter jeg kan gjøre med min 1 åring? vil gjerne gjøre aktiviteter som vil være til god stimuli for han. Det vi gjør nå er å putte ringer på en stang, prøver å tegne litt, og han har lært noen ting som å vise hvor stor han er, han later som han ringer, viser han er sint osv osv.. Men er så usikker på hva vi skal leke som kan være gøy og som kan stimulere han bra.

Noen som har noen tips:) 

Du kan lese bøker om dyr til han. og si syrelydene.. gjerne babydyr for å oppmuntre til interessen for andra babyer, du kan også referere til deg selv og barnet, at du er glad i han og vil beskytte han..
Oppmuntre han til å stå selv uren støtte, slippe i et par sekunder og så holde godt fast igjen det er ofte gøy. 
sette navn på kroppsdeler pek på deler på kroppen din og så vil han etterligne deg :) 

Dette er tatt fra en bok om lek i alderen til barnet ditt

Miriamsmams skrev:
Du kan lese bøker om dyr til han. og si syrelydene.. gjerne babydyr for å oppmuntre til interessen for andra babyer, du kan også referere til deg selv og barnet, at du er glad i han og vil beskytte han..
Oppmuntre han til å stå selv uren støtte, slippe i et par sekunder og så holde godt fast igjen det er ofte gøy. 
sette navn på kroppsdeler pek på deler på kroppen din og så vil han etterligne deg :) 

Dette er tatt fra en bok om lek i alderen til barnet ditt

Tusen takk for svar, her var det mye jeg kunne gjøre :) Hvilken bok er det du fant den fra?

Back
Topp