Aktiviteter i magen!

Vinterbarn

Betatt av forumet
Hei :) Som førstefødende lurer jeg på masse.. Er nå straks i uke 7 og lurer på om en skal kjenne at livmoren jobber hele tiden ? Det var tilfelle for meg de første ukene, men nå kjenner jeg liksom ikke så mye mer:/.. Er det normalt ?

November baby<3

Jeg kjente ikke så mye før jeg kjente ordentlige spark i forrige svangerskap :)

Jeg kjente mye murring og stikninger i starten, antar dette var livmoren som strekker seg og vokser. Men nå har jeg ikke kjent noe til det de siste dagene. Så lurer egentlig også på om det er normalt at det bare forsvinner. Har ei fra før, men jeg husker ikke om det var slik sist.

Her murrer og stikker det jamt og trutt hele tiden.

stikker,murrer og drar seg her hele tiden også... husker det var sånn når jeg gikk gravid med guttungen så da slår jeg meg heller til ro med at alt er bra og det jobber og gror:)

Tror det er individuelt. Jeg hadde nesten daglige mensmurringer frem til uke 18-20.. også ble det en pause for å så komme i slutten av uke 20 igjen.
Noen kjenner ikke noe før de første sparkene igjen.

Forstår det slik at det ikke trenger å være aktivitet der hver dag da!? Har hatt opphold på 2-3 dager også kommer det tilbake.. (Heldigvis)

November baby<3

Kjenner det strekkes og jobbes I livmoren nå. Kan ikke huske det var sånn med førstemann

Her er det sjelden murringer.. Hadde litt på kveldene de første par ukene, nå kan jeg ikke huske sist jeg kjente noe.. Var på ul på torsdag før helgen og hjertet banka så da det er vel veldig individuelt :)

Back
Topp