Aktiviteter i løpet av dagen

Januarbaby2017

Glad i forumet
Jeg har en baby som kjeder seg skikkelig hjemme uansett om han får nye leker osv. Det beste han vet er å være på trilletur og være på besøk, men det er ikke alltid det er mulig :p

Såå jeg trenger litt tips til hva jeg kan gjøre med han hjemme for å aktivisere han? Hva gjør dere? :)
 
20170915_124833.jpg Disse to [emoji173] Når man putter baller i så kjører de og lager lyd. Han eeeelsker de og kan holde på i evigheter. Ellers er et par playdates ila uken et must.
 
Vis vedlegget 232527 Disse to [emoji173] Når man putter baller i så kjører de og lager lyd. Han eeeelsker de og kan holde på i evigheter. Ellers er et par playdates ila uken et must.
Ser flotte ut! Hvor har du kjøpt de?

Her er babysang fremdeles populært. Mannen snakker også om å begynne å gå i åpen barnehage. Du ville kanskje ha tips til aktiviteter inne hjemme? Da går det mest i klatring på alt vi har av møbler :p. Pleier å legge lekene hans i hyllen slik at han kan ta tak i dem og kaste dem på gulvet.
 
Ser flotte ut! Hvor har du kjøpt de?

Her er babysang fremdeles populært. Mannen snakker også om å begynne å gå i åpen barnehage. Du ville kanskje ha tips til aktiviteter inne hjemme? Da går det mest i klatring på alt vi har av møbler :p. Pleier å legge lekene hans i hyllen slik at han kan ta tak i dem og kaste dem på gulvet.
Kjøpt på Babybanden. De er fra Bright Stars. Han eeelsker å putte så disse er topp [emoji108]
 
Lar ho låne storebror sine leker [emoji23] De er mye gøyere enn hennes [emoji28]
 
Prøvd å kjøpe sånner kopper man lager tårn av? Det er en stor hit her hjemme. Jeg bygger opp og han river ned :)
Ellers liker han veldig godt en bok som synger forskjellige sanger og lyser når han blar i den eller trykker på knapper på siden.
 
Prøvd å kjøpe sånner kopper man lager tårn av? Det er en stor hit her hjemme. Jeg bygger opp og han river ned :)
Ellers liker han veldig godt en bok som synger forskjellige sanger og lyser når han blar i den eller trykker på knapper på siden.

Ja, det like han godt :) Men kan ikke sitte sånn hele dagen :p
 
Nei det blir litt ensformig i lengden:p Min finner stort sett alt som ikke er hans og leker med det hehe

Ja, her også, og helst det som er farlig eller kan bli ødelagt så jeg har rydda rydda det bort så han kan være overalt uten at jeg må følge med hele tida :p Det syns ikke han er så gøy :p
 
Det viktigste er egentlig bare at det er noe nytt:) han blir lei den samme leka, så bare en tom isboks, en panteflaske eller hva som helst. Så lenge det er nytt er det spennende :)
 
Back
Topp