aktiviteter i Haugesund......?

minsinlilleskatt

Elsker forumet
Har prøvd å søke på nettet men finner ikke så mye der , er det noen av dere som vet hvilke aktivitetstilbud der er for oss med småtroll under 1 år om dagene?
Finnes det  en Åpen barnehage i Haugesund?

Forslag tas imot med takk,  må jo prøve å få laget et nytt nettverk for meg selv og Marius  så vi ikke blir noen skikkelige stuegriser og helt a sosiale....[8|] hehehe

Hilsen fra Angelen (nyinnflyttet til Haugesund)

hmmm vet ikke om d går an å gå på helsestasjonen og møte folk, d har jeg gjort  men ikke emd vilje da hehe
du kan vel benyte veiingen til d hvertfall

han er vel kanskje litt liten for leke rom ? eller kan han krabbe der  er jo altid andre som er der, lett folk og snakke me her i haugesund vettu [:D]

eller  danne en  treff gruppe her  på bv ?

søke i foreldre og barn ser andre gjør d men helst da i oslo osv.
vi på norheim har barsel grupper faktisk, har ikke din helsestasjon d ?

ORIGINAL: Miss Nobody

hmmm vet ikke om d går an å gå på helsestasjonen og møte folk, d har jeg gjort  men ikke emd vilje da hehe
du kan vel benyte veiingen til d hvertfall

han er vel kanskje litt liten for leke rom ? eller kan han krabbe der  er jo altid andre som er der, lett folk og snakke me her i haugesund vettu [:D]

eller  danne en  treff gruppe her  på bv ?

søke i foreldre og barn ser andre gjør d men helst da i oslo osv.
vi på norheim har barsel grupper faktisk, har ikke din helsestasjon d ?

jo barselgruppe er det men den har eg ikke fått vært med på enda å neste gang den skal være  såå er vi i Danmark  men det kommer nok flere ganger

D e åpen barnehage i Hgsd ja[:)] Link: http://kfuk-kfum.no/side699 

Det er også ulike musikk tilbud, eg og gullet gjekk på babysang i udland kirka (er ikke kristne, og gullet er ikke døpt, men gjorde ingenting[:)]), var veldig kjekt og sosialt. Mange med barn i samme alder!

Baby-bio er det hver onsdag på edda. Kanskje ikke så lett å komme i kontakt med noen der, men er ihvertfall noe du og Marius kan finne på.

Sjekk med bydelshusene om de har noen tilbud....
Bleikmyr, Hemmingstad, Gamle Slaktehuset....Noe i Skåredalen gjerne?

Babysvømming på dagtid kan jo gjerne være noe?

Sniker litt jeg [;)]

Rossabö kirke har Jungelgruppe for foreldre og barn opp til 6 år, tror bare det er en samling liksom, trenger ikke väre noen kirkegjenger [;)]

Ellers har man babysvömming både i Aksdal, Havnaberg og Kopervik ( www.plask.net og nr'et til hun med babysvömming i Aksdal/Havnaberg henger på helsestasjonen)

Det finnes turgrupper som går endel i området med Djupadalen, husker ikke hva den gruppa kallte seg, men jeg såg oppslag på helsestasjonen i sentrum.

Babysang finnes også på både frelsesarmeen og Haugesund kulturskole (Som ligger der med markedet)

Håper dere finner dere til rette her i byen [:)]

Hei. Håpe du finner deg godt til rette i haugesund[:D] 

Back
Topp