Aktiviteter i bursdagselskap?

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Om 1 mnd og 4 dager blir snuppa mi 2 år, og vi skal ha familieselskap. Men så hadde jeg lyst å finne på noe annet enn å bare spise pølser og kaker da. En aktivitet for å få litt liv i festen [;)]
Familien min og bf`s familie omgås ikke akkurat så veldig mye. Det er ikke noen dårlige forhold der, men de henger ikke akkurat sammen, så jeg tenkte at en eller annen aktivitet hadde vært med på å bryte isen og lette stemningen litt.
Det blir ikke så mange barn, så det må være noe alle kan være med på.
Har dere noen idèer?

nå vet ikke jeg helt hva aldersgruppe er på din og hans familie. Men en ting som er standard i barneselskap er jo feks stolleken da,kan jo bli veldig festlig for voksne også??

har ikke fantasi desverre,så var det eneste jeg kom på i farten[8D]

Utebursdag? Med grilling og kanskje noen leker.

ORIGINAL: stolt mamma 2008

nå vet ikke jeg helt hva aldersgruppe er på din og hans familie. Men en ting som er standard i barneselskap er jo feks stolleken da,kan jo bli veldig festlig for voksne også??

har ikke fantasi desverre,så var det eneste jeg kom på i farten[8D]

Hehe, jeg og bf er 25, og foreldrene og besteforeldrene våre er 40/50 og 60/65 eller noe rundt der. Stolleken kunne være gøy [:D] *noterer*

ORIGINAL: okt2008 og juli2011

Har tenkt på det, men jeg har veldig liten hage, og været i denna forblåste byen er ikke helt til å stole på [8D]

hale på grisen? danseleken?

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Har tenkt på det, men jeg har veldig liten hage, og været i denna forblåste byen er ikke helt til å stole på [8D]

Ikke har dere mulighet til å være noen andre steder heller???

ORIGINAL: *yummymummy*

hale på grisen? danseleken?

Hva er danseleken? Jeg er litt utafor når det kommer til leker [8D]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Ikke har dere mulighet til å være noen andre steder heller???

Nei egentlig ikke. Da må jeg i tilfelle sørre foreldrene til bf, og det vet jeg ikke om jeg tørr. hehe

Skattejakt! [:D] Kult uansett alder!
Men lag noen av oppgavene for voksne og noen for barn slik at de må samarbeide. Del inn familien i forskjellige lag med både voksne og barn fra forskjelllige familier så er det jo en fin måte å bli kjent på også [:D]

Back
Topp